أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۶۹۲۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله دوازدهم فروردین، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه از این روز به عنوان روز اثبات ولایتمداری، عدالت طلبی، آزادمنشی و تجلی مشارکت و همدلی آحاد مردم ایران اسلامی با رای قاطع 98/2 درصدی (نود و هشت و دو دهم درصدی) به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حرکت‌های سرنوشت ساز و پرشور ملت بزرگ ایران در سال گذشته و خلق حماسه‌هایی همچون برگزاری با شکوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، انجام رزمایش‌های مقتدرانه نیروهای مسلح و ... دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در طراحی و اجرای طرح‌های عملیات روانی و جنگ نرم علیه ایران اسلامی ناکام گذاشت و استحکام و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و نیز فصل جدیدی از مشارکت و همدلی بین دولت و مردم را در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

در ادامه بیانیه به هوشیاری و دقت نظر نهادهای انقلابی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تاکید شده و آمده است: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در توصیه به مداحان و ذاکران اهل‌بیت فرمودند: مقابله با تلاش دشمنان برای تضعیف باورهای جوانان امری ضروری است که باید در این مسیر برنامه ریزی منسجمی صورت پذیرد.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه با تبریک فرارسیدن یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی که با عطر فاطمی ایام ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و سالروز ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) مقارن شده، آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سال جدید که سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامیده شده و با امید به برنامه ریزی و اجرای منسجم و قاطع سیاست‌ها و راهبردهای اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری توسط همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران که همواره در تبعیت و اجرای رهنمودها و محورهای مورد نظر ولی امر خود، فرماندهی معظم کل قوا پیشگام بوده؛ مجد و عظمت جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف کشورمان را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند بزرگ آرزومند است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها