امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۶۹۳۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز ناراحتی از عدم پرداخت مطالباتش توسط این باشگاه از احتمال شکایت به فیفا برای پیگیری مطالباتش خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: آندره پانادیچ که دستیار اول برانکو ایوانکویچ در تیم فوتبال پرسپولیس بود، با اتمام نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر از پرسپولیس جدا شد و هدایت یک تیم کروات را بر عهده گرفت.
 
پانادیچ که در این مدت امیدوار بود بتواند مطالباتش را از پرسپولیس بگیرد، هنوز موفق نشده  باقی مانده قراردادش را از این باشگاه دریافت کند و از طریق وکیلش پیگیر این ماجراست.
 
پانادیچ با تایید مطلب فوق گفت: پس از جدایی ام از پرسپولیس قرار شد که باشگاه به صورت اقساط مطالبات من را پرداخت کند. من هم بر این اساس قراردادم را با باشگاه فسخ کردم. طبق توافقات انجام شده، قرار شد که باشگاه پرسپولیس در دو قسط تا ماه فوریه مطالبات من را پرداخت کند. اما هنوز این باشگاه هیچ اقدامی برای پرداخت این مطالبات نکرده است.  
 
« با توجه به این موضوع چه اقدامی برای حل این مشکل خواهید کرد؟ » مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: وکیل من پیگیر حل این مشکل است. شاید مجبور شویم برای حل این موضوع به فیفا مراجعه کنیم تا آنها این مساله را پیگیری کنند.
 
وی در خصوص شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس نیز اظهار داشت: من همیشه بازیها و نتایج پرسپولیس را دنبال می کنم. این تیم پتانسیل بالایی دارد و قطعا قهرمان لیگ ایران خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها