يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۹۴۴۵
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
شرور احمد صحوبی عضو سابق گروهک منافقین به همراه چهار همدستش در روستای علی آباد چانف از توابع شهرستان نیکشهر به هلاکت رسیدند.
به گزارش پایگاه 598، جهان به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشورنوشت: این گروه پنج نفره از اشرار مسلح در قتل، راه اندازی گروهک های سرقت مسلحانه، اخاذی و تجاوز به عنف دست داشتند.
 
 بنا بر این گزارش، پنج قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات از این افراد کشف و ضبط شده است.
 
 به گزارش جهان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ بسیجی از مرزها و امنیت داخلی جنوب شرق میهن اسلامی پاسداری می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها