أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۹۶۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
آیت‌الله محی‌الدین حائری‌ شیرازی مطرح نمود:
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداوند می‌خواهد شیعه را در عالم بزرگ کند بیان کرد: این روزها ملحق شدن به آمریکا اشتباه است چرا که آمریکا روزهای زوال خود را طی می‌کند و البته زوال آنها مانند زوال روس‌ها نخواهد بود و زوال آنها بی‌ سر و صدا بود./ باید تشیع در عالم به بلوغ برسد تا آمریکا را بردارد و اسرائیل به وسیله شیعیان برانداخته خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی در دیدار با مدیران شهرداری قم با اشاره به اینکه انسان باید در انجام امور نیت خیر داشته و به فکر خدمت باشد، اظهار کرد: هرچه که انسان به دنیا دل ببندد نمی‌تواند برای آخرت خود توشه جمع کند.

وی با اشاره به اینکه مسئله ربا امتحان بزرگ الهی برای امت است، اظهار کرد: علما در خصوص مسئله ربا هشدارهای بسیاری داده‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به خدمات سقاییان‌نژاد در زمان تصدی مسئولیت در اصفهان افزود: پاداش فعالیت‌های شما این بود که توفیق خدمت در شهر کریمه اهل بیت نصیب شما شد و در این شهر نیز منشا خیر و خدمت بودید و امروز این توفیق را دارید که نام شما در مسیر کسانی که برای براندازی ربا کار کرده‌اند نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای ایستادگی در برابر غربی‌ها باید اخوت و برادری بین همه مردم و مسئولان در رده‌های مختلف برقرار باشد، تصریح کرد: امروز جان برکف ما که از انقلاب الگو گرفته، حزب‌الله است که اسرائیل را شکست داده است.

حائری‌شیرازی با بیان اینکه خداوند می‌خواهد شیعه را در عالم بزرگ کند بیان کرد: این روزها ملحق شدن به آمریکا اشتباه است چرا که آمریکا روزهای زوال خود را طی می‌کند و البته زوال آنها مانند زوال روس‌ها نخواهد بود و زوال آنها بی‌ سر و صدا بود.

وی با بیان اینکه آمریکا زوال بسیار پر سر و صدا خواهد داشت، اظهار کرد: البته زوال آنها زمانی است که ما به جایی برسیم و بالغ شویم. باید تشیع در عالم به بلوغ برسد تا آمریکا را بردارد و اسرائیل به وسیله شیعیان برانداخته خواهد شد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه عیب گسترش فضای سبز دولتی این است که حفظ آن برای دولت هزینه دارد، گفت: باید در خصوص توسعه فضای سبز، فضای سبز را به صورت مردمی گسترش دهید. می‌توان طرح‌هایی نظیر مالکیت به شرط حفظ اشجار را اجرایی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها