أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۹۷۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
یک فرمانده میدانی انصار‌الله اظهار داشت: در پی شکست‌های متوالی نیروهای ائتلاف عربی و مزدوران آنها از کمیته‌های انقلابی یمن، مقامات سعودی در تقلای مذاکره محرمانه با انصار‌الله هستند.
به گزارش پایگاه 598، یکی از فرماندهان جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا خبر داد: مقامات سعودی خواستار مذاکره محرمانه با انصار الله در خصوص پایان دادن به بحران دایر در یمن و از جمله قضیه تبادل اسرا بین 2 طرف هستند.

این منبع گفت: این درخواست‌های مقامات عربستان در مدت کنونی، نشأت گرفته از شکست‌های عربستان از کمیته‌های انقلابی یمن است.

این فرمانده جنبش انصار الله که خواست نامش فاش نشود، اخبار دروغین رسانه‌های سعودی درباره عقب‌نشینی نیروهای انصار الله از استان‌های یمنی را رد کرد و گفت، پیشرفت‌های مهمی در خصوص درگیری‌های دایر در یمن به نفع کمیته‌های انقلابی صورت گرفته است.

این منبع یمنی اظهارات محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان درباره حضور هیاتی از انصار الله در ریاض را نیز دروغ و بی اساس خواند و گفت: این شایعات نشانه ضعف و شکست مقامات سعودی و نیروهای همپیمان آنها از کمیته‌های انقلابی و جنبش انصار الله است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها