يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۹۸۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
وزارت نفت طرح حذف کارت سوخت را به دولت ارائه کرده و این طرح اکنون در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حال بررسی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پس از تک نرخی شدن قیمت بنزین در خرداد ماه سال گذشته، جایگهای عرضه سوخت در سراسر کشور به در دسترس قرار دادن کارت های آزاد سوخت جایگاهداران برای عموم مردم اقدام کردند؛ به طوریکه در بیشتر جایگاههای عرضه بنزین کلانشهرها شاهد اتصال کارتهای سوخت جایگاهداران به نازل های بنزین هستیم تا سوخت گیری بدون استفاده از کارتهای سوخت خودروهای شخصی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

بررسی های میدانی تسنیم از مناطق مختلف شهری در سه کلانشهر تهران، اصفهان و رشت نشان می دهد که اکثر مردم در زمان سوخت گیری به استفاده از کارتهای سوخت خودروی شخصی خود اقدام نمی کنند.

وزیر نفت نیز متعقد است که نیازی به ادامه بهره گیری از سامانه هوشمند سوخت برای ارائه بنزین به خودروهای شخصی نیست. وزارت نفت اخیرا طرح حذف کارت سوخت بنزین را به دولت ارائه کرده که این طرح قرار است در سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد بررسی قرار گیرد.

در دیدار نوروزی زنگنه با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز اتفاق نظرهایی در خصوص حذف کارت سوخت بنزین حاصل شده به طوری که حسین امیری خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی از حذف کارت سوخت بنزین خبر داده است اما این نماینده مجلس نهم نیز تأکید کرده که همه چیز به نتیجه بررسی های دولت بستگی دارد.

برخی کارشناسان از بین رفتن شفافیت در مصرف بنزین که همواره یک فرآورده استراتژیک نفتی محسوب می شود را از مهمترین تبعات حذف کارت سوخت می دانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها