أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۹۹۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی در برنامه نود حاضر شد و حسابی از خجالت مسوولان فدراسیون درآمد.

به گزارش بانک ورزش، در ادامه برنامه، علیرضا اسدی روی خط آمد و با تکذیب صحبت های اعلام کرد زمین کمپ تیم ملی تنها برای تیم بزرگسالان است و مشکلی هم ندارد. پس از صحبت های اسدی، فردوسی پور از پیروانی سوال کرد صحبتی در این خصوص دارید که پیروانی اعلام کرد خیر حرفی ندارم.

صحبت های پیروانی در خصوص اینکه صحبتی در مورد حرف های اسدی ندارد این گونه نشان می داد که حرفی مقابل دبیر کل ندارد و با سکوتش، صحبت های او را تایید می کند.

فردوسی پور نیز وقتی دید پیروانی صحبتی ندارد از اسدی خداحافظی کرد. به محض اینکه اسدی تلفن را قطع کرد، پیروانی به یکباره صحبت هایش را به یاد آورد و مجددا شروع کرد به انتقاد کردن.

این حرکت پیروانی به شکلی واضح، مخاطب را به این فکر می انداخت که پیروانی نمی تواند مقابل اسدی صحبت کند و اگر دبیر کل بخواهد حرف بزند، تمام حرف های او تکذیب خواهد شد به همین خاطر حاضر نشد به صورت همزمان با اسدی صحبت کند و وقتی او تلفن را قطع کرد شروع به صحبت کرد.

پس از صحبت های پیروانی، اسدی بار دیگر روی خط آمد و توضیحاتی ارائه داد. عادل باز هم از پیروانی خواست اگر حرفی دارد بیان کند که پیروانی علنا گفت تا اسدی خداحافظی نکند حرف نمی زند!

نکته جالب تر در صحبت های این دو، جایی بود که اسدی اعلام کرد من کوچک ایشان - افشین پیروانی - هستم با اینکه از نظر سنی بزرگتر از ایشان هستم.

پیروانی حتی این صحبت های واضح دبیرکل فدراسیون را متوجه نشد و پس از خداحافظی اسدی گفت: ما بالاخره متوجه حرف های شما نشدیم. یکبار می گویید بزرگتر از ما هستید و یک بار می گویید کوچک ترید!

حرف دیگری باقی نمی ماند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها