أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۰۲۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
محمود احمدی‌نژاد که برای شرکت در سخنرانی شهدای مدافع حرم به آمل سفر کرده است، با استقبال مردم آمل مواجه شد و عده‌ای نیز با در دست داشتن نامه، نوشته‌های خود را تحویل وی دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس جمهور سابق کشورمان در بدو ورود به این شهرستان با حضور در آستان امامزاده ابراهیم (ع) آمل و گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دکتر احمدی نژاد دقایقی قبل وارد مصلای آمل ،محل برگزاری مراسم شد و در آنجا با خانواده معزز شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

قناعت استاندار سابق گلستان که زمانی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز بود وی را در این دیدار همراهی می کرد.
 
***** نامه نگاری آملی ها برای احمدی نژاد
 
 
 
 
 
*****مصلی نماز جمعه اکنون از جمعیت پر شده است و در کنار پوستر و بنرهای شهدا، عده‌ای از مردم در داخل و بیرون مصلی عکس‌هایی از احمدی‌نژاد در دست دارند.

حاشیه های 19 بدر  احمدی نژاد در آمل + فیلم و تصاویر

 
 
 
 
 

*****شعار مردم در مصلی محل سخنرانی آقای احمدی نژاد

قسم به هر چی مرده

احمدی بر می گرده

*****مداح این مراسم هم در هنگام مداحی گفت

شیعه فهمید که عمار شدن آسان نیست

چاره ی کار نیویورک و با لوزان نیست

 
 
 
 
 

******سخنرانی محمود احمدی نژاد در مصلی شهرستان آمل در جریان است این مراسم از ساعت 16 آغاز شد جمعیت حاضر در این مراسم حدود 8 هزار نفر تخمین زده شده است.

به گزارش شاهدان عینی عبور و مرور در خیابان های اطراف مصلی بصورت عادی در جریان است.

از دیگر حواشی این مراسم می توان به حضور علیرضا و مهدی احمدی نژاد، فرزندان رئیس جمهور سابق در بین توده های مردم اشاره کرد.

 
 
*******پدر شهید جعفری در یادواره مدافعین حرم در آمل:

دل ما از از دست دادن فرزندمان دچار اضطراب نیست

از این اضطراب است که می گویند ما به موشک نیاز نداریم

*****احمدی نژاد در جمع مردم آمل: ملت ايران تا حاكم شدن توحيد و عدالت بر سرتاسر عالم دست از انقلاب و مسير خود بر نمی دارد.

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: خواب تسلط بر ايران و به ذلت كشيدن اين ملت بزرگ هرگز تعبير نمی شود چرا که اصل انقلاب حركتی آسمانی و جهانی است و كسی نمی تواند آن را متوقف كند.

احمدی‌نژاد گفت: حضور در مراسم شهیدان افتخاری است و حضور در مراسم شهدای حرم از بهترین، زیباترین و سازنده‌ترین و الهام بخش‌ترین گردهمایی است.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند ذلت ملت ایران را ببینند، خواب‌شان آشفته است و به فضل الهی این آرزو به گور خواهند برد.

**** یکی از مردم آمل با قطع سخنرانی دکتر احمدی نژاد پرسید آیا ما در بحث برجام پیروز بودیم که دکتر در جوابش گفت: از من نپرس و از مردم بپرس!



******پایان مراسم یادواره شهدای مدافع حرم با عکس های سلفی
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ك م
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
۲۸
۹
دولت فعلي با قطع يارانه پيروزي احمدي نژاد را قطعي خواهد كرد
به بهانه دروغين تورم زا بودن ميخواهند يارانه را قطع كنند/اگر يارانه تورم زاست حقوق ميليوني دهها ميليون كارمند دولت را قطع كنند كه بيست سي برابر يارانه است و تورم زائيش بيشتره
احمدي نژاد يا هركس با يارانه نقدي 400 هزار توماني براي همگان برگرد و حتماً پيروز شو
پاسخ
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
دولت فعلی جرات قطع یارانه رو نداره
مهدی از مشهد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
۲۰
۵
سلام علیکم
دادن نامه . جمله مناسبی نیست
بلکه می توان گفت. تحویل نامه ها به اقای دکتر
پاسخ
اسفندیار
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
۱۴
۱۲
احمدی نژاد باز سر برون کند
این جوانه اسفالت واژگون کند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
وقتی به مردم 45 هزار تومان داد 3 هزار میلیاردی خورد حالا 250 هزار بده چقدر می خواد بخوره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
جناب نمي دونم چي چي؟؟!! اگر اين آقا اهل خوردن و بردن بود كه الآن يا معاون اول رييس جمهور فعلي بود ويا ا زمشاوران نزديك مورد اعتماد هاشمي رفسنجاني بود.دليل اينهمه بغض و كينه قدرت طلبان هم با ايشان چيزي نسيت جز پاك دستي و اهل باند بازي و ويژه خواري نبودن .
حميد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
۴۳
۱۳
با سلام جناب دكتر احمدي نژاد هركجاي ايران كه باشم با كمال افتخار به تو راي خواهم داد
پاسخ
رسایی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۱۷
۵۰
این مردم با چه رویی به احمدی نزاد اعتماد دارند خدا عالم است همین آقای مموتی با 8سال ریاستش 80سال ایرانو به عقب انداخت خیلی کاراش کارشناسی شده بود واقعا خراب کرد
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۴:۲۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
شما به چه رویی به رساندن لیران به بالاترین رشد علمی دنیا را عقب افتادن می دانید؟
شما مختصاتتان عکس ما است. هر چه از نظر ما پیشرفت است از نظرشما پسرفت است و بر عکس.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
برام خیلی جالبه این همه دروغ این دولت داره میگه یکی نیست نظر بده ولی یک خبر از احمدی نژاد میشه همه نظر میدن
خوب توی بی سوادی که اسمتو رسایی گرفتی واقعا این همه پیشرفتی که فقط در زمینه هسته ای مال دولت قبلی بود و این دولت به باد فنا گرفت ندیدی.
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
کار این دولت خیلی کارشناسی شده است
با بازی سیاسی در فرانسه قرار داد خرید هواپیما امضا می کنه به تهران نرسیده پشیمان می شه این عروسک نعمت زاده و....
نسل سوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
کسب رتبه علمی در نانو ولیزر و هسته ای و فضایی 80سال ایرانو به عقب برگردوند؟
چرا همه زحمات را به خاطر برخی کوتاهی ها هیچ می کنیم؟
بیست درصدی زمان احمدی نژاد که با زحمات شهدای عزیزمان بیست درصد شد را دولت فعلی به سه درصد رساند. اگر نبود دولت چه داشت که به آن افتخار کند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۱۸
۸
از نظر ما مردم :
آقاي احمدي نژاد عزيز و پاک ُ

عاشق خداترين ُ عاشق امام زمان ترين ُ متفکرترين باانديشه ترين خلاق ترين ُ باهوشترين ً زيرکترين ُ غير قدرت طلب ترين ُ شجاع ترين ُ مدبرترين ُ ولايت مدارترين ُ مديرترين ُ عاشق نظام ترين ُ عاشق امام ترين ً عاشق مقام معظم رهبري ترين ُ قانون مدارترين ُ پاک ترين ُ خالص ترين ُ صادق ترين ُعاشق مردم ترين ُ مبارک ترين براي نظام و مردم ُ يک عالمه برنامه ها و طرح هاي نوترين و بديع ترين ُ وزين ترين ُ دقيق ترين ُ مناسبترين براي مردم و نظام ُُ عاشق اسلام ترين ُ عاشق انسان ترين ُ مسلط ترين ُ عالم ترين ُ آگاه ترين ُ خبره ترين و ... بر همه مباحث ريز و درشت داخلي و خارجي ُ يک خبره ناب ترين در سياست خارجي نظام ُ بخصوص در مصاحبه ها و گفتگوها با قدرترين خبرنگاران ُ قدرترين شبکه هاي در شت اندام امريکاي و اروپايي ُ آسيايي و .... ساده زيست ترين ً غير تشريفاتي ترين ُ مردمي ترين ُ بين مردم ترين ُ درقلب مردم ترين ُ بي حزب ترين و بي دسته ترين ُ بي وابسته ترين ُ انتقاد پذيرترين ُ دادن آزادي انتقاد ترين ُ با ادب ترين ُ با نزاکت ترين نسبت به مردم و حتي مخالفان و منتقدان خود ُ رعايت ادب ترين نسبت به دولت قبل و دولت هاي قبل ُ بي شعار دادن ترين و بشتر عمل کردن ترين ُ عامل ترين نسبت به همه وعده هايش ُ خندان ترين و هيچ وقت عبوس نبودن ترين نسبت به ملت و نظام و انسان هاي ايران و جهان ُ عبوس ترين خشن ترين محکم ترين با استقامت ترين و .... نسبت به دشمنان نظام و ملت و مقام معظم رهبري ُ گسترش دوستي ترين با نظام ها و دولت ها و ملت هاي مظلوم و مورد ستم و انقلابي در جهان ُ اهيمت ندادن ترين به کشورهاي زورگو مستکبر جنايتکار جهان ُ اسراييل ستيز ترين ُ تشخيص دوست و دشمن ترين ُ مورد بدترين ُ اهانت ها ُ تخريب ها تهمت هاي ناروا قرار گرفتن ُ از طرف اصلاح طلبان ديکتاتور ُ اصول گرايان بي عرضه ُ احزاب و دسته ها و امريکا و اروپاي جنايت کار مستکبر و اسراييل غاصب ُ و داراي يک عالمه صفات نيکوترين ُ رييس جمهور بود و انشا‌ ء الله خواهد بود.
پاسخ
نسل سوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
آقا و شهید رجایی جلوتر بودند...
ناشناس
Sweden
۰۴:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
به نسل سوم
خیر نبودند. چرا که در دوره ای رهبری ریاست جمهور بودند قوه مجریه در دست نخست وزیر بود و این مقایسه در مورد ایشان قابل انجام نیست.

اما در دوره ای شهید رجایی نحست وزیر بود همه ارکان نظام ساده زیست بود و گفتمان انقلابی و ضد آمریکایی سکه رایج بود. حال آنکه احمدی نژاد زمانی انقلاب اسلامی را احیا کرد که زندگی اشرافی و تعامل به غرب به گفتمان حاکم بر نظام تبدیل شده بود. پس انصاف را رعایت کنید.
ناشناس
Sweden
۰۴:۳۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۲۴
۶
احمدی نژاد البته دیگر نمی تواند و نخواهند گذاشت که به قدرت بازگردد اما به هر حال اسطوره مردم محروم و عدالتخواه است. من هم با همه وجودم دوستش دارم. جمهوری اسلامی لیافت داشتن چنین رییس جمهوری را نداشت.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۲۲
۷
درود خداوند بر دکتر محمود احمدی نژاد حامی قشر فقیر و مستضعف جامعه ...خدا حفظش کنه برامون ..اون نمونه یک فرد ولایت پذیر و و با تقوا و مخلص هستش...
پاسخ
ناشناس
Austria
۰۹:۱۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۳
۱۵
احمدی نژاد ایا منظورش ازا خط امام خط چهارسال اولشه یادوم ؟
پاسخ
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۲۳
۷
چرا روحانی از دکتر احمدی نژاد می ترسد؟ چرا خاندان هاشمی و سایت های منتسب به او مثل انتخاب شعار یارانه 250 هزار تومانی را مطرح کردند؟ سایت انتخاب به دستور هاشمی رفسنجانی شعار یارانه 250 هزار تومانی را مطرح می کند. دکتر احمدی نژاد در سال 89 به هر ایرانی در برابر بنزین 400 تومانی یارانه 45 هزارتومانی داد. اما دولت روحانی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها و رساندن بنزین به نرخ آزاد 1000 تومان و علاوه بر گرانی و تنها افزایش 37% سوخت و آب و برق در سال 94 نه تنها به مردم یارانه نداد بلکه ارزش واقعی یارانه را در سال 95 را به حدود 13 هزار تومان رساند و فقط از قرداد برجام روی کاغذ صحبت کرد. روحانی و هاشمی از احمدی نژاد می ترسند زیرا در صورتی که دکتر احمدی نژاد پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بگذارد، روحانی شکست بسیار سنگینی در انتخابات خواهد خورد. به همین دلیل است که روحانی و هاشمی شایعاتی از جمله عدم صلاحیت دکتر احمدی نژاد را مطرح می کنند. روحانی و هاشمی بترسید! از رأی ما مردم ایران به دکتر احمدی نژاد بترسید.
پاسخ
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
امين جان عالي بود.متشكرم.
فخرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۱۵
۴
جریان تخریب فقط علیه احمدی نژاد زیاده مگرنه اقایون و مردم ته دلشون می دونند که دولت به اصطلاح راستگویان و تدبیر نامید طرح اقتصادی برای مردم نداشته و ندارد و فقط با وعده و غوغا سالاری مانده است.متاسفانه پول و تزویر علیه مرد پاک زیاده و بعضی از مردم باورشون شده (مثل عدم نماز خواندن امیرالمومنین (ع)..)
پاسخ
Islamic Iran
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۴
۱۸
من خودم عاشق رهبرمم و خودمو انقلابی می دونم و مخالف سرسخت نفوذی های اصلاح طلب وشخص روحانی ام......اما قبول کنید انحراف از همین احمدی نژاد اصولگرا نما ایجاد شد و چهره ی انقلابی و حذب اللهی رو با چسبوندن خودش تا حدی نزد مردم خراب کر...........زنده باد ولی فقیه ....مرگ بر لیبرالیسم
پاسخ
میم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
سلام بشماخوبان.دوست عزیز اگه دقت کنین همین بحث انحرافی که اشاره میکنین نشات گرفته از دشمنانو کسایی که در مقابل احمدی نژاد قرار گرفتنه و این موضوع انحرافیو اقای هاشمی علم کردن که باز هم مثل همیشه کاری غیر اخلاقی برای تخریب یه فرد انجام دادن و دلیلش فقطو فقط این بود که منافعشون و ابروشونو بخاطر خیانتایی که کرده بودن در خطر دیدن
ناشناس
Sweden
۱۸:۱۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
به خطا مثبت داده شد.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۱۷
۱
آقای رسائی خوبه اگر نظری دارید محترمانه بیان کنید و الفاظ را در باره هرشخص شایسته بیان نمائیم نظر شما محترم ولی ما هم نظرمون عکس شماست - اگر سردار بیاد چی میشه ؟ ما منتظر آمدنش هستیم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
۸
۴
سفر روحانی به مرکز مازندران کجا و سفر اقای احمدی نژاد به امل کجا. یه مازندران و یه احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
۳
۱۰
ما اقتصاد سالم و درست و قوي نمي خوام ما پول ميخوايم پس برگرد آقاي دكتر
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
۶
۹
درود بر تو که انشاء الله بدون مشایی برمیگردی
بدان مردم متوجه هستند
حمایت های مردمی در چارچوب ولایت است و بس
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۸:۱۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
تا امثال شما هستند احمدی نژاد بهتر است نیاید. ملتی که قدر امثال مشایی را نداند باید دچار روحانی شود.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
۳
۱۰
با سلام وخسته نباشید به همه دوستانی که نظر دادند .آقای احمدی نژاد از زمانی که نگاهش را از داخل به طرف غرب بردوبه آقای اوباما نامه نوشت پاسخ نگرفت، مثل دولت آقای روحانی دچار انحراف وخطا شد .وبرای ملت مشکل آفرین شد .از طرفی نباید عدم تمکین به حکم ولی فقیه وخانه نشینی ایشان را فراموش کنیم دوستان این بار سعی کنیم احساسی عمل نکنیم دیدید آن که کفت دولت راستگویان را خواهم آورد چقدر راست گفت کفت من سرهنگ نیستم دیدیم که منتقدان را بی سواد ،بی شناسنامه ،از جای خاصی تغذیه می شوند و... خطاب کرد وعده صد روزه برای گزارش دادن به مردم وعده حل مشکلات اقتصادی بعد از شش ماه وعده لغو همه تحریمها بعد از یک سال و....فقط یک جمله را درست گفت آن هم من داس ندارم زیرا ایشان کمباین داشتند وهمه را با فرمان هرکه با ما نیست نباید باشد قلع و قمع کرد.
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۸:۱۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
حتما یکبار در عمرتان مفاد نامه احمدی نژاد به بوش و اوباما را بخوانید. اینکه خسرو پرویزها نامه پیفمبر را پاره کنند چیزی از درجات پیامبر کم می کند؟
این پیراهن عثمان خانه نشینی هم که درست کرده اید چرا برای خود رهبری مهم نبود؟ راستی چرا نفهمیدید دستور رهبری مصلحی مبنی بر جدیت بیشتر و همکاری با سایر نهادهای اطلاعاتی برای جه بود؟
من عمیقا برای امثال شما که اینطور طوطیوار هر چه رسانه ها ببه خوردتان می دهند متاسفم. لیاقت شما همین روحانی است.
ثاقب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
۴
۴
ظاهرا عده ای با وام گرفتن از واژه "مستضعف" از کلام خمینی؛ دوست دارند مستضعف پرور باشند تا خودشان آقا جلوه کنند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
اکثر اینهایی که نامه می نویسند بخاطر مشکلات مالی و درآمدی است. و در جواب معرفی میشن به کمیته امداد.
حالا این بماند. خرده فرهنگی که از گذر این داستان در کشور شکل میگیرد. فرهنگ صدقه خوری، دریافت جیره ای به اسم یارانه و مفت خوری.
درسته. مفت خورها می افتند دنبال احمدی نژاد نه قشر متخصص و تحصیلکرده.
بچه رزمنده 34 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
بنام خداسلام علیکم ؛ جنابان ثاقب وجناب ناشناس نمی دانم شما از طرف کدام قشر حرف می زنید ؛ من هم یکی از قشر تحصلیکرده هستم تقریبا 2 تا فوق لیسانس دارم ولی باوجود سی وچند سال ازعمرم که گذشته نه - زن دارم ونه بچه ونه کار چرا چون بیکارم و پارتی وپول ندارم چون اقازاده نیستم ؛ اگر بحث قشر تحصلیکرده است استدعا دارم چشم خود را باز کنید تاببینید مانند من هزاران نفر هستند که بیکارند بحث عرضه وتلاش نیست که فردانگویید از بی عرضی خودتان است هرجاکه رفتیم به خاطر نداشتن پول وپارتی ونبودن جز اقازاده ها وقشر مرفه خاکی هم بر سرودست مانریختند ؛ بنده گمان می کنم شمااز طرف قشر مرفه بی درد بعضاعیاش بعضا لامذهب افاضات خود را می فرمایید کلام شما 100 درصد محل اشکال است والسلام التماس دعا
وفا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
۸
۴
ایشان بهترین رییس جمهور تاریخ انقلاب بعد از رهبر معظم بوده اند.
پاسخ
ناشناس
Sweden
۲۱:۲۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مقایسه شما غلط است چون رهبری در دهه شصت مقام اجرایی نبود و ریاست دولت با نخست وزیر بود.
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
۲
۱۱
قهر با رهبری و سیزده روز به عنوان رئیس جمهور و مقام اول اجرائی پس از مقام معظم رهبری رها کردن کشور و انتصاب برخی از مسئولین دست ناپاک در دولت و ... را چگونه میشود توجیه نمود .
اگر دلتان خواست بدون تعصب چاپ کنید.
خدایا مقام معظم رهبری را برای هدایت جامعه از انحرافات چپ و راست درپناه خودت حفظ فرما. آمین
پاسخ
ناشناس
Sweden
۲۱:۲۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
توجیهش مواضع خود رهبری است. چرا رهبری زیکبار برای این پیراهن عثمان که شما درست کردید ابراز ناراحتی نکرد؟ یا چرا نمی فهمید وقتی می ارزد امثال ابوترابی سرخورده شوند؟
شما رهبری را قبول ندارید. رهبرتان شیوخ اصولگرایی هستند که دستشان با آن جاسوس نفوذی اعدام شده در وزارت اطلاعات در یک کاسه بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
۵
۲
آقای احمدی نژاد اگه خطاهایی که در برابر ولایت داشتی را تکرار نکنی رأی اول هنوز هم مال توست.
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۶:۱۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
احمدی نژاد کوجکتزین خطایی در نساله ولایت نداشت.
احمد رضا نخعی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
۲
۷
سلام همه زحمت کشیدند اما احمدی نزاد خیلی خوب بود ولی لج باز اهل مشورت نبود و حرف حرف خودش بود مملکت را دیمی اداره کرد گرانیها ثمره همان زمان است به قیمتهای دولت اقای خاتمی نگاه کنید بعد چه شد
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۶:۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
شما هم به قیمتهای زمان هاشمی نگاه کنید و ببینید در دوره خاتمی چه شد. دلار سیصد تومانی هزار تومان شد.
اما مشورت یک اسم است که در واقع معنایش تستقیم سهام به مدعیان است. از جنس مشورتی که طلحه و زبیر انتظار داشتند.
این مشورت خلاف اسلام است.
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۱
ملت هیچ گاه رئیس دولتی محبوبتر و مقتدر تر از احمدی نژاد در تاریخ خود ندید و هیچ گاه حقارتی که در این دولت داره میکشه را تحمل نکرد ممکن است بگوئید دوره قاجار یا پهلوی سابقه داشته من میگویم اون موقع ایران ضعیف تحقیر میشد ولی امروز ایران مقتد بخاطر مسئولین اجرایی حقیر دارد تحقیر میشو
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها