کد خبر: ۳۷۰۲۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
رئیس سابق ملی عنوان کرد: در زمان تأسیس شبکه مستند سیما و ذخیره‌سازی و تأمین و تولید انواع مستندهای گوناگون؛ تأکید کرده بودم که پخش مرتب و روزانه مستند روایت فتح در دستور کار شبکه باشد.

به گزارش پایگاه 598 ، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی به مناسبت 20 فروردین سالروز شهادت شهید آوینی مطلبی را در خصوص سید شهیدان اهل قلم در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر نوشت: 20 فروردین سالروز شهادت شهید آوینی است. او در سال 72 در منطقه فکه، حین تصویربرداری و تهیه گزارش، بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش‌های آن به شهادت رسید. روحش شاد.
مجموعه روایت فتح؛ اثر ماندگار و استثنائی آن شهید بزرگ است. آوینی متفاوت فکر کرد و متفاوت مستند ساخت و متفاوت از جریان مرسوم توانست اندیشه‌ها و حقایق برتر جنگ حق علیه باطل را به تصویر کشیده و در جامعه اثرگذاری کند.
انتخاب درست سوژه‌ها؛ صداقت در بیان؛ قلم روان و باورپذیر؛ صدای ماندگار در قرائت و بلکه اجرای حرفه‌ای متون؛ تدوین ماهرانه و ریتم خوب و پرکشش توانست به سرعت مستند روایت فتح را از تولیدات مشابه خود ممتاز نماید.

 

«دگراندیش» صفت خوبی برای اوست. رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند هر انسانی برای خود اندیشه‌ای دارد که متفاوت از دیگری است. پس دگراندیشی واژه‌ای منفی و به معنای مخالف یا اپوزسیون نیست. (نقل به مضمون)
به اعتقاد من خلاقیت و نوآوری، نوعی دگراندیشی از نوع متعالی و پیش‌برنده است که اوج آن در روش و منش شهید آوینی قابل مشاهده است.
او به تنهایی یک رسانه بود و توانست گونه خاصی از مستند متعهدانه را با موفقیت بیافریند و الگوی دیگران سازد.
در زمان تأسیس شبکه مستند سیما و ذخیره سازی و تأمین و تولید انواع مستندهای گوناگون؛ تأکید کرده بودم که پخش مرتب و روزانه مستند روایت فتح در دستور کار شبکه باشد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها