کد خبر: ۳۷۰۴۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
حجت الاسلام علی کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در نامه ای خطاب به علاء الدین بروجردی نماینده محترم مردم بروجرد در مجلس نهم نسبت به کارنامه ای عملکرد ایشان در مجلس مطالباتی را مطرح نموده اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام علی کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در نامه ای خطاب به علاء الدین بروجردی نماینده محترم مردم بروجرد در مجلس نهم نسبت به کارنامه ای عملکرد ایشان در مجلس مطالباتی را مطرح نموده اند. 

متن کامل این نامه که نسخه ای از آن برای پایگاه 598 ارسال گردیده است در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علاءالدین بروجردی
سلام علیکم و رحمة الله

از آنجا که در مناسبت های مختلف بر تبعیت از ولی فقیه بیدار امت تأکید فرموده اید؛ لازم است ناصحانه به محضرتان متذکر شوم که یکی از پر تکرار ترین توصیه های ایشان با موضوع توجه به مسئله مهم الگوی پیشرفت اسلامی شکل گرفته است.

نقش این موضوع در حل مشکلات مردم آنچنان زیاد است که رهبر بیدار مان در پیام تشکر از ملت ایران -به مناسبت حضور در انتخابات هفتم اسفند ۱۳۹۴ - درباره مفهوم پیشرفت از منظر انقلاب و تفاوت آن با مدل های ناکارآمد غربی  نکاتی را به نمایندگان مجلس تذکر داده اند. ایشان در این پیام مهم فرمودند: 

روزگار بسیار حساس کنونی، حساسیت و هوشیاری و عزم راسخ همگان بویژه شما مسئولان را می‌طلبد. پیشرفت کشور هدف اساسی است. پیشرفت صوری و منهای استقلال و عزّت ملی، پذیرفته نیست. پیشرفت، بمعنی حل شدن در هاضمه‌ی استکبار جهانی نیست. و حفظ عزّت و هویت ملی جز با پیشرفت همه‌جانبه و درونزا دست‌یافتنی نیست. مجلس آینده درباره‌ی این سرفصلهای مهم، وظائف سنگینی برعهده خواهد داشت و امید است که نصاب پاسخگوئی در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند.

تکرار فراوان این موضوع  و موضوعات وابسته به آن مانند اقتصاد مقاومتی در گفتمان انقلاب معنای روشنی دارد: راه حل مشکلات مردم در بروجرد و ایران به استفاده نکردن از الگوهای غربی در قانونگذاری و اداره جامعه وابسته است و آنگونه که برخی وابستگان جنابعالی القاء می کنند مسائل مردم بروجرد با نفوذ افراد حل نخواهد شد.

نماینده محترم مردم بروجرد در مجلس نهم

عدم توجه شما و برخی دیگر از مسئولین به مفهوم صحیح پیشرفت تاکنون  چالشهای فراوانی برای مردم بروجرد و ایران ایجاد کرده است؛که نمونه ای از آن تصویب  ۲۰  دقیقه ای سند خسارت بار برجام است. مگر قرار نبود با تصویب این سند تحریم های ظالمانه رفع گردد و مشکلات اقتصادی مردم درمان شود؟!  چرا این اتفاق نیفتاد؟ و چرا در دوران پسا برجام بر تحریم ها افزوده گردید؟!  همانطور که اشاره کردم درک ناقص برخی از مسئولین و حضرتعالی از مفهوم پیشرفت علت به وجود آمدن این خسارت است. شما پیشرفت کشور و بروجرد را با مدل های غلط دنبال می کنید.

رئیس محترم کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم

خاضعانه از شما خواهش می کنم با بازخوانی گفتمان انقلاب؛  به تفاوت های الگوی پیشرفت اسلامی و توسعه غربی توجه کنید و به طرح ایده های ناکارآمد برای حل مشکلات مردم بروجرد و ایران پایان دهید. مشکل اصلی شما یکسان انگاری توسعه غربی و پیشرفت اسلامی است و متأسفانه شما برای حل این مشکل کارنامه ای ندارید. بیم آن می رود که عدم توجه به مسئله الگوی پیشرفت اسلامی و تکیه به اصحاب قدرت و ثروت مشکلات جدیدی را برای مردم بروجرد و ایران ایجاد کند. 

توفیق بیشتر شما در خدمتگزاری به جامعه اسلامی را از خدوند کریم مسئلت دارم.

برادر شما؛علی کشوری
اول رجب المرجب۱۴۳۷ 
مصادف با ۲۱ فروردین۱۳۹۵
قم مقدس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها