أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۰۶۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۲ فروردين ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، دو تیم استقلال و سپاهان در چهارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر یک شنبه به مصاف هم می روند.

 

ساعت شروع بازی؛ ۱۹:۰۰

ورزشگاه؛ آزادی تهران

داور؛ تورج حق وردی

کمک داور؛ رضا سخندان، حسین ظهیری و پیروز سیف اله پور

ناظر داوری؛ مسعود عنایت

شرایط و آمار و ارقام این دو تیم را در بانک ورزش می خوانید.

 

استقلال؛ خوشبین ترین هوادار استقلال هم در زمان عقد قرارداد مظلومی با این تیم فکرش را نمی کرد که تیمش هفته ها صدرنشینی را تجربه کند و یکی از مدعیان کسب جام لقب بگیرد. استقلال به رغم بازی هایی در سطح متوسط و به یمن حضور مهدی رحمتی در قفس توری اش نتایج خوبی کسب کرد تا اینکه با مصدومیت ستاره های جوانش روبرو شد. دو تساوی پی در پی این تیم موجب شد تا حالا مظلومی تعقیب کننده همیشگی اش را با یک بازی بیشتر بالای سر خود ببیند وهمچنین تیم هایی که فاصله امتیازی شان با این تیم بیشتر از انگشتان یک دست بود به آنها برسند. از دست دادن چند بازیکن کلیدی به دلیل مصدومیت و حضور بازیکنان دو کارته فراوان در بازی مقابل سپاهان شاید سرمربی آبی پوشان را بر آن دارد تا نتیجه این بازی را فدای دربی پیش رو کند تا عدم موفقیت احتمالی در کسب جام را به نوعی با این کار جبران نماید.

 

بازیکن تاثیرگذار؛ سجاد شهباززاده

بازیکن محروم؛ -

 

نتایج پنج بازی اخیر استقلال؛

استقلال خوزستان يك - يك استقلال

استقلال صفر - صفر پديده

راه آهن صفر - يك استقلال

استقلال ٢ - يك گسترش فولاد

نفت تهران يك - صفر استقلال

مظلومی و شاگردانش از پنج دیدار اخیر خود دو برد، یک باخت و دو تساوی کسب کرده اند.

 

سپاهان؛ فرکی به پشتوانه قهرمانی در لیگ چهاردهم در اصفهان ماندنی شد تا شانسش در آسیا را با یک تیم کامل بیازماید. سرمربی محجوب و باتجربه سپاهان احتمالا از زمان ترک اردو این تیم توسط نویدکیا آن هم به دلیل عدم جذب دوستش می دانست که در این تیم زیاد دوام نمی آورد. فرکی در هفته یازدهم در حالی که تیمش ۱۷ امتیاز از ۳۰ امتیاز امروز سپاهان را کسب کرده بود کنار گذاشته شد و بازگشت محرم به اردو زرد قباها و جذب بازیکنی که همه مشکلات با عدم جذب وی آغاز شده بود به همگان  نشان داد که فرکی چوب پایبندی به عقایدش را خورد. سپاهان در این هفته در حالی باید به مصاف استقلال برود که در چند روز گذشته اخبار خوشایندی از اردوی این تیم شنیده نمی شد. گویا استیماچ هم کاپیتان همیشه مصدوم سپاهان را ناراحت کرده و سرانجام طعم اولین فریاد کاپیتان را چشید. هرچند این موضوع خیلی زود تکذیب شد ولی تجربه ثابت کرده چیزهایی که به این سرعت در فوتبال ایران تکذیب می شوند به واقعیت نزدیکترند. استیماچ وشاگردانش با کسب برد در این دیدار علاوه بر گرفتن انتقام شکست سه بر صفر دور رفت می توانند شکست در بازی های جام باشگاه های آسیا را نیز به فراموشی بسپارند اما حواشی پیرامون این تیم آنقدر زیاد است که کمتر کسی، پیروزی این تیم را حدس می زند.

 

بازیکن تاثیرگذار؛ پریرا

بازیکن محروم؛ وریا غفوری

 

نتایج پنج بازی اخیر سپاهان؛  

  لوكوموتيو يك - صفر سپاهان

سپاهان ٢ - ٢ ملوان

سپاهان صفر - ٢ لوكوموتيو

سياه جامگان صفر - يك سپاهان

سپاهان ٢ - ٢ صبا 

 سپاهان از پنج بازی اخیر خود یک برد، ۲ باخت و ۲ تساوی کسب کرده که دو شکستش در مقابل لوکوموتیو در جام باشگاه های آسیا بوده است.

  

تقابل ویژه؛ تقابل خط میانی دو تیم و همچنین تقابل رحمتی با مهاجمان سپاهان می تواند جذابیت های فراوانی را به همراه داشته باشد.

 

نتایج 5 بازی اخیر رودررو؛

سپاهان صفر - 3 استقلال

استقلال 2 - یک سپاهان

سپاهان 3 - یک استقلال

سپاهان صفر - صفر استقلال

استقلال یک - 2 سپاهان

همانطور که می بینید شرایط دو تیم در پنج تقابل اخیرشان برابر بوده است. هر کدام دو بار به پیروزی رسیده اند و یک بازی هم به تساوی انجامیده ولی شاید دو برد اخیر استقلال موجب بالا رفتن انگیزه شاگردان مظلومی برای برد در این دیدار شود


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها