أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۱۶۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
پس از استقبال گسترده از انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» نسخه عربی این انیمیشن نیز منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بعد از استقبال گسترده از انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» نسخه عربی این انیمیشن نیز منتشر شد. نسخه عربی این پویانمایی همزمان با تولید و انتشار بازی فکری و داستان مصور (کمیک استریپ) در کشور لبنان منتشر شده و داستان مصور «بچرخ تا بچرخیم» با عنوان عربی «دوری یا بلابل!» در ماهنامه لبنانی «مهدی» به چاپ رسیده است.

این ماهنامه لبنانی با تهیه داستان مصور این انیمشن سعی می‌کند تا کودکان لبنانی را با موضوع استکبار ستیزی آشنا سازد.

در روزهای اخیر استقبال از انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» در داخل ایران نیز رشد محسوسی داشته و طی یک هفته اخیر بازدید از این انیمیشن از مجموع یک میلیون بار گذر کرده است.

انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» به قلم محمد سرشار، تهیه کنندگی محمد امین همدانی و کارگردانی رسول آذرگون خرداد ماه سال گذشته تولید و برنده فانوس ششمین جشنواره مردمی عمار شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها