أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۱۷۴۹
زمان انتشار: ۱۷:۰۳     ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
وکیل شرکت شرکت ملی نفت ایران بیان کرد: شرکت نفت در رابطه با بازپس‌گیری اموال بیت‌المال در محاکم قضایی ترکیه دارای سه پرونده است که یکی مربوط به بحث افزایش سهام و سرمایه شرکت اونرایر و دیگری در رابطه با ابطال معامله قدرت تنجل با شخص بابانا است.
به گزارش پایگاه 598، غلامرضا مهدوی وکیل شرکت ملی نفت ایران در گفت وگویی در رابطه با پیگیری اموال بابک زنجانی در کشور ترکیه و شکایت از (قدرت تنجل )امین اموال زنجانی در این کشور اظهار داشت:شکایت از(قدرت تنجل) امین اموال زنجانی در ترکیه مربوط به گذشته است.

وی افزود:شرکت ملی نفت ایران از طریق دادستانی متوجه شده است که قدرت تنجل شریک و امین اموال زنجانی در شرکت (اونرایر) ترکیه اقدام به واگذاری سهام این شرکت به شخصی به نام (بابانا) کرده است.

وکیل شرکت شرکت ملی نفت ایران گفت:شرکت نفت به عنوان طلبکار در پرونده با تلاش دادستانی و کمک وزارت امور خارجه اقدام به طرح دعوا در محاکم ترکیه کرد که این پرونده تکمیل  و طبق قوانین محاکم قضایی ترکیه در حال رسیدگی است.

مهدوی بیان کرد :در واقع شرکت نفت در رابطه با بازپس گیری اموال بیت المال درمحاکم قضایی ترکیه دارای سه پرونده است که یکی مربوط به بحث افزایش سهام و سرمایه شرکت اونرایر و دیگری در رابطه با ابطال معامله قدرت تنجل با شخص بابانا است.

وی تاکید کرد:هیچ مالی در هفته های گذشته از سوی بابک زنجانی به شرکت نفت معرفی نشده است و تمام اموال واگذار شده به این شرکت مربوط به زمان اوایل بازداشت زنجانی است.

وکیل شرکت ملی نفت ایران با بیان این‌که بعد از گذشت سه سال زنجانی و وکلای وی هنوز در رابطه با بازگردانی اموال با جدیت برخورد نکرده اند، گفت:در حال حاضر دستگاه قضایی در این رابطه ساکت نخواهد نشست زیرا این اموال متعلق به بیت المال و کل کشور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها