يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۱۸۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
وزیر نفت گفت: اگر با مصوبه مجلس قیمت بنزین دو نرخی شود، بدون شک شاهد بازگشت کارت سوخت به جیب مردم خواهیم بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، بیژن زنگنه در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر سیما  اطهارداشت: عمر کارت سوخت برای گازوئیل هنوز باقی است ولی برای بنزین خیر.

زنگنه افزود: اگر با مصوبه مجلس قیمت بنزین دو نرخی شود، بدون شک شاهد بازگشت کارت سوخت به جیب مردم خواهیم بود. وی تصریح کرد: کاهش مصرف سوخت با مکانیزه کردن مصرف خودروهای تولید داخل محقق می شود نه با سهمیه بندی سوخت در پمپ‌های سطح کشور.

وزیر نفت از سرگردانی قیمت بنزین در مجلس خبر داد و افزود: با وجود اینکه قیمت بنزین با دو نرخ ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ تومان دست و پنجه نرم می کند، من با دو نرخی شدن قیمت سوخت با سهمیه بندی آن موافق نیستم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: اگر فاز اول ستاره خلیج فارس راه اندازی شود دیگر نیازی به وارد کردن بنزین نداریم و شاید نیازی به سهمیه بندی آن نباشد.

به گزارش مهر، در جلسه عصر شنبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی درباره قیمت‌گذاری بنزین تصمیم‌گیری شد. براساس مصوبه کمیسیون تلفیق، قیمت بنزین در قالب سهمیه‌ هر خودرو به میزان فعلی باقی خواهد ماند و میزان سهمیه را نیز دولت معین خواهد کرد.

قیمت بنزین برای مصارف بالاتر از سهمیه و یا با استفاده از کارت جایگاه‌داران نیز براساس قیمت فوب خلیج فارس (قیمت بر روی عرشه کشتی) و هزینه‌های حمل و توزیع توسط دولت مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این مصوبه کمیسیون تلفیق برای تبدیل شدن به قانون باید در صحن مجلس به تصویب برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها