أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۱۹۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
میرکاظمی:
عضو کمیسیون انرژی مجلس افزایش قاچاق سوخت را از تبعات حذف کارت دانست.
به گزارش پایگاه 598، مسعود میرکاظمی نماینده تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید کارت سوخت حذف شود، گفت: تا زمانی که بنزین، گازوئیل و... در کشورمان به صورت یارانه‌ای عرضه می‌شود، وجود کارت سوخت الزامیی است.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وجود کارت سوخت باعث می‌شود تا توزیع سوخت در شبکه‌های مویرگی شفاف بوده و هم اینکه اطلاعات دقیقی به برنامه ریزان توزیع کننده سوخت ارائه می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه با توجه به قیمت‌های بین‌المللی سوخت متوجه وجود یارانه به این بخش در کشور می‌شویم، گفت: امکان دارد قیمت نفت طی دو سال آینده به بالای 100 دلار برسد که این امر وجود اختلاف قیمت را با قیمت‌های بین‌المللی بیشتر خواهد کرد.
 
میرکاظمی با تأکید بر اینکه افرادی که موافق حذف کارت سوخت هستند به دنبال شفاف‌سازی نیستند، افزود: باید تغییر مصرف سوخت در کشور مشخص باشد تا مدیریت‌های دیگری را در این زمینه انجام داد.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر همچنین در واکنش به پیشنهاد توکلی در مورد مصرف سوخت در مجلس نیز که تصویب شده بود و بعدا به دلیل ایرادات به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه شده بود نیز گفت: این پیشنهاد تنها به دلیل عنوان ابقای کارت سوخت در قسمت اول مورد تصویب قرار گرفت و نمایندگان به دیگر قسمت‌های این پیشنهاد که در مورد تغییر قیمت‌هاست توجهی نکردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها