کد خبر: ۳۷۱۹۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
در منطقه کفر نعمه در غرب رام الله برگزار شد:
این تجمع بی‌سابقه به همت جبهه مردمی برای آزادی‌ فلسطین برگزار شد و در آن ده‌ها نفر از اهالی کرانه باختری شامل فلسطینی‌ها و دروزی‌های جولان برای حمایت از حزب‌الله لبنان و حبهه مقاومت در سوریه و یمن در کفر نعمه در رام‌الله راهپیمایی کردند. شرکت کنندگان در راهپیمایی تروریستی خوانده شدن حزب ‌الله از سوی کشورهای عربی را نیز محکوم کردند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، در مراسمی که در کفر نعمه در غرب رام الله برگزار شد، قشرهای مختلف مردم، شخصیت‌های ملی و دانشگاهی با حمایت از مقاومت و حزب الله لبنان، تصمیم اخیر اتحادیه عرب ضد حزب الله لبنان را محکوم کردند.

این تجمع بی‌سابقه به همت جبهه مردمی برای آزادی‌ فلسطین برگزار شد و در آن ده‌ها نفر از اهالی کرانه باختری شامل فلسطینی‌ها و دروزی‌های جولان برای حمایت از حزب‌الله لبنان در روستای کفر نعمه در رام‌الله راهپیمایی کردند.


ابنا نوشت: در این تجمع، فلسطینیان حمایت خود را از سران مقاومت از جمله «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کردند.

آنان تاکید کردند که ما پشت سر مقاومت ایستاده و از تصمیمات آن‌ها حمایت می‌کنیم و ما مقاومت را گروه تروریستی نمی‌دانیم.


در این راهپیمایی که تصاویری از دبیرکل حزب الله، رهبر انصارالله و پرچم سوریه، حزب الله و یمن به چشم می‌خورد از کمک حزب‌الله به دولت سوریه در نبرد با تروریست‌ها تقدیر شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی تروریستی خوانده شدن حزب ‌الله از سوی کشورهای عربی را نیز محکوم کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها