أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۲۳۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش-  پرسپوليسي‌ها تلاش زيادي كردند كه بتوانند در داربي 4گل به استقلال بزنند و بعد از 4سال، نماد4 را از حريف ديرينه بگيرند. اين اتفاق در داربي82 رخ داد. در روزي كه سرخپوشان از نظر كيفي سرتر از استقلال بودند، مزد اين برتري را روي اسكوربرد هم گرفتند و بازي را 4بر2 بردند. بلافاصله بعد از به ثمر رسيدن گل چهارم، مهدي طارمي براي نخستين بار عدد4 را نشان داد و به دنبال او بسياري ديگر از بازيكنان و هواداران پرسپوليس هم همين كار را كردند. حتي در تنها عكسي كه از رختكن پرسپوليس بعد از بازي بيرون آمده هم بازيكنان اين تيم در حال نشان دادن عدد4 ديده مي‌شدند. با اين حال با گذشت 24ساعت از بازي، كم‌كم مصاحبه‌هايي از بازيكنان پرسپوليس منتشر شد كه سرخپوشان طي آنها از هواداران مي‌خواستند به احترام تيم حريف و طرفداران غمگينش ديگر عدد4 را نشان ندهند. با اين وجود اين مساله اصلا به مذاق پرسپوليسي‌ها خوش نيامده و آنها را به فكر فرو برده كه شايد كاسه‌اي زير نيم‌كاسه باشد.

بحران عدد

بعد از داربي82، پرسپوليسي‌ها روي عدد4 احساس مالكيت پيدا كرده‌اند. فارغ از اينكه در اين مناقشه حق با آنهاست يا نه، بايد به اين نكته توجه كرد كه تا پيش از اين بازي، عدد4 هواداران استقلال براي اسپانسر مشترك سرخابي‌ها صرفه تجاري داشت. در واقع اين حامي مالي، از پرسپوليسي‌ها و استقلالي‌ها مي‌خواست با ارسال اعداد 6و4 هواداري‌شان از دو تيم محبوب پايتخت را ابراز كنند. در همين راستا گفته مي‌شود نتيجه داربي طوري رقم خورده كه باعث افت شديد استقبال آبي‌ها از اين سامانه پيامكي شده و اين كاملا در تناقض با اهداف اقتصادي اسپانسر مربوطه است. حالا هواداران پرسپوليس در فضاي مجازي شايعه كرده‌اند مصاحبه‌هاي بازدارنده سرخپوشان به توصيه حامي مالي انجام مي‌شود و در واقع اسپانسر از آنها خواسته با منع هواداران از نشان دادن عدد4، اين عدد را در انحصار استقلالي‌ها باقي بگذارند و اجازه بدهند آنها به سامانه مربوطه پيامك بفرستند. آنچه اين شائبه را تقويت مي‌كند، تحركاتي است كه پيش‌تر برخي بازيكنان اين تيم در حمايت از اسپانسر انجام داده بودند. هنوز فراموش نكرده‌ايم مهدي رحمتي و روزبه چشمي در برنامه نود به هر زحمتي كه بود از اين سامانه پيامكي نام بردند و آن را تبليغ كردند. حالا بايد صبر كرد و ديد اين شايعات تاييد مي‌شوند يا نه؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها