يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۲۴۴۸
زمان انتشار: ۰۱:۵۸     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
لیگ قهرمانان آسیا
تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی نماینده ایران در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط کشور عمان از ساعت 21 به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

به گزارش پایگاه 598، تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی نماینده ایران در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط کشور عمان از ساعت 21 به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

احسان پهلوان در دقیقه 27 برای ذوب‌آهن در این دیدار گلزنی کرد. در دقیقه 45 این دیدار رشید مظاهری یک بخت مسلم گلزنی را از حریف عربستانی گرفت.

در نیمه دوم نیز ذوب‌آهن به نمایش خوب خود ادامه داد و در این نیمه نیز کاوه رضایی و احسان پهلوان در دقایق 74 و 83 دو گل دیگر را برای شاگردان گل‌محمدی به ثمر رساندند تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده ایران به پایان برسد.

ذوب‌‌آهن با این پیروزی با 11 امتیاز صدرنشین شد و صعود خود را به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی مسجل کرد.

سپاهان دیگر تیم اصفهانی در دیگر دیدار امشب از هفته پنجم رقابت‌ها شکست پرگلی را مقابل الاتحاد پذیرا شد و با 4 گل بازی را به حریف سعودی واگذار کرد.

ریوجی ساتو (ژاپن) از ژاپن قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

ترکیب ذوب‌آهن ایران:

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی همام، هاشم بیک زاده، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان (87 محمدرضا عباسی)، مهدی رجب زاده (78 - امیر کامدار) و کاوه رضایی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها