أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۲۴۶۹
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
روزنامه آمریکایی "واشنگتن فری بیکن" ادعا کرده است رئیس جمهور آمرکا در دو نامه جداگانه به مقامات ارشد ایران، خواستار دیدار رسمی با روحانی شده است.
به گزارش پایگاه 598 ، روزنامه آمریکایی "واشنگتن فری بیکن" در گزارشی با عنوان "اوباما به دنبال دیدار با رئیس جمهور ایران است" نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا طی ماه های اخیر دو نامه به مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ارسال کرده و خواستار دیدار با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران شده است.

 براساس ادعای اینروزنامه آمریکایی؛ "اوباما با ارسال دو نامه محرمانه به آیت الله خامنه ای، رهبر عالی ایران و حسن روحانی، رئیس جمهور این کشور که در ماه مارس انجام شده خواسته خود را مطرح کرده است".

طبق این گزارش، اوباما در نامه های خود مدعی شده که ایران فرصت محدودی برای همکاری با آمریکا دارد تا مشکلات و اختلافات موجود در سوریه، عراق و یمن را حل کند.

 این رسانه آمریکایی افزوده است: این گزارش ها به صورت مستقل تایید نشده است. یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار واشنگتن فری بیکن اشاره کرده که اظهارنظر در این موارد به عهده کاخ سفید است اما کاخ سفید نیز از اظهارنظر درباره این گزارش ها خودداری کرده است.

 این روزنامه در ادامه مدعی شده است که مقامات ایران با درخواست اوباما موافقت کرده اند.

منبع: جام نیوز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۸
۱۴
ای خدا چه میشود ایران نیز مانند سایر کشورها با آمریکا رابطه داشته باشد و خصومتها کنار گذاشته شود و مردم هر دو کشور و حتی سایر کشورهای جهان در کنار هم در صلح و آرامش زندگی کنند انشاا.....
پاسخ
داود
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
تنها زماني ارباب ار نوكرانش راضي مي شود كه نوكر تمام و كمال و بي اختيارتحت امر باشد.و اين تنها از بي غيرتهاي شكم باره بر مي آيد.
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۱۱
اقای ااوباما باید بداند از نظر یک مسلمان انقلابی دولت ایشان همان دولت فرعون است و فرعونیت زمانه م همان امریکاست و در زمانی فرعون وموسی یعنی باطل و حق وجود دارد و البته باطل نابود شدنی است 2- اقای اوباما واقعا رو داری که با دزدی 2000000000 دلار از ملت ایران درخواست دیدار با رییس جمهور ایران را داری
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۱۳
انشاا.. هر چه زودتر این ملاقات انجام بشه تا مردم ایران از گرفتاری نجات پیدا کند من که نذری میدهم
پاسخ
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
باسلام حرکسی بود که آبرابر امام حسین بست ولی جرقه ای دردلش روشن شد وبه امام پیوست وامروزه مومنین دوبار قبرش رازیارت می کنند شیعه به دشمنش هم دعامی کند که راه راست رابیابد وعاقبت به خیر شود یاعلی مدد.
پاسخ
كليد ساز دورغگو
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۵
هزار ال سي باز شده
تمام تحريمها برداشته شد
اقتصاد شكوفا شده
مسكن فراوان شده
آب و برق ارزان شده
بيكاري كم شده
رشد علمي سرعت گرفته
عزت به پاسپورت ايراني برگشته
همه افراد هيئت وزيران از قشر مستعضف جامعه هستند
اشكالات جزئي هم كه مونده از دولت قبله
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۹
اوباما بهترین فرصت ایرانی هاست.اغتنم الفرصه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۹
دشمنی با امریکا طی 38 سال گذشته چه نفعی داشته بهتراست تعامل منطقی بر اساس منفع ملی با امریکا داشته باشیم تا بتوانیم از منفع ملی در مناقشات حفاظت کنیم مانند انچه در مذاکره 5+1 اتفاق افتاد
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۲:۴۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
لابد یک نفعی برای ما داشته که آمریکا اینهمه برای نابودی انقلاب ما تبلیغ می کند.
در همین مدت مصر بهترین رابطه با آمریکا را داشت.
الان کجا است؟
ولایی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
خیالمان راحت دوستی گرگ ومیش شدنی نیست اگرهم بشه میش دراولین فرصت کارش ساخته است اوباما نیزمثل رئیس جمهوریهای ماقبل خوددشمنیهایشان باملت ایران تمام شدنی نیست حرف درحق وباطل است که هرگزدرهم نیاویزدخلاصه کلام به قول آقابه امریکا نمی شه اعتمادکرد
پاسخ
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۱
من نمی دونم بعضی ها خوابن یا خودشونو بخواب زدن اقا ما درزمان پهلوی نزدیکترین رابطه رو با امریکا و انگلیس داشتیم جز نوکری کردن مگه چیز دیگری هم گیر ما اومده . بیدار شید اگه خودتونو به خواب نزدید.
پاسخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۱
فقط یک کلام
مرگ بر آمریکا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
از طرف خودتون 4میلیونیا حرف بزنید دیگه
جدیدترین اخبار پربازدید ها