أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۲۵۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
حمیدبهمنی:
سلحشور که دستشان از دنیا کوتاه است ولی اعمال و نمادشان برای ما ماند و مطمئنا آقای سلحشور با قرآن محشور می شوند و با قرآن روسفید خواهند شد و این کم منزلتی نیست. رحمانیت بیشتر برایشان و شادی روحشان را طلب کنیم.
به گزارش پایگاه 598، حمید بهمنی در گفتگو با خبرنگار صابرنیوز پیرامون علت هجمه ها اخیر به مرحوم فرج الله سلحشور و آثارش گفت؛ کسی که  در حوزه ولایت باشد و تمام هم وغمش ترویج سنت های الهی و معانی و مفاهیم قرآنی بوده، دشمنی ها نسبت به ایشان ادامه دار خواهد بود. ضرس قاطع می گویم مرحوم سلحشور درحوزه قرآنی بی کم و کاست کار کردند و تسلط هم داشتند. کارهای خیلی خوبی هم انجام دادند و خیلی از هجمه به علت مخالفت با تفکر آقای سلحشور است نه به خاطر فرم و تکنیک کار ی ایشان ، هر کاری  نقاط مثبت و منفی دارد. اما این نوع هجمه، هجمه به اندیشه آقای سلحشور است.
 
 
 
وی ادامه داد؛ نکته ی بعدی که حائز اهمیت است این است که آقای سلحشور به شدت وفادار به انقلاب بودند و در واقع آنها هم میخواستند اندیشه ایشان را بزنند و هم رفتار و وفاداری انقلابی ایشان را زیر سؤال ببرند. نکته دیگر این است که هرچقدر این ها بیشتر به آقای سلحشور تعارض داشته باشند و هر چه بیشتر ایشان را مورد ترور شخصیتی و ذهنی وفکری قرار دهند غافل هستند که ایشان محبوب تر می شوند.

کارگردان گلوگاه شیطان نیز در ادامه افزود؛ اتفاقا باید به آنها بگوییم دستتان درد نکند، چون آنهایی که دنبال حقیقت هستند از نگاه شما به آن می رسند،کارگردان سریال یوسف تنها محبوب مردم در داخل ایران نبود، بلکه یک چهره جهانی بود و این موهبتی که ایشان به دست آوردند که از برکت قرآن کریم بود نصیب هر هنرمندی نمی شود. هستند افرادی که با سیاه نمایی نکات کور و زشت کشور خودمان را نشان می دهند و اتفاقا همین منتقدین برایش دست می زنند و تشویق می کنند.
 

کارگردان باسابقه در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت؛ یک نکته مهم است که مرحوم جلال آل احمد در یکی از نوشته هایش می گوید: هر جایی که تعهد نامه ای امضاء شد که ذلت بار برای کشور بوده و چیزی از ایران گرفته شده امضای متفکرین و روشنفکرمآبان جامعه پای آن تعهدنامه بوده است.شک نکنید افرادی که اینگونه عمل می کنند ریشه در همان اندیشه دارند که سال ها قبل مرحوم جلال آل احمد هم گفته بودند. حالا به نظرم آقای سلحشور که دستشان از دنیا کوتاه است ولی اعمال و نمادشان برای ما ماند و مطمئنا آقای سلحشور با قرآن محشور می شوند و با قرآن روسفید خواهند شد و این کم منزلتی نیست. مهم این است که ایشان از طرف ولایت هم حمایت و تعریف شدند. آقای سلحشور جایگاه ویژه ای دارند و باید به کارها، اندیشه، فیلم های خوبی که ساختند، تاریخ و خانواده ایشان احترام بگذاریم و رحمانیت بیشتر برایشان و شادی روحشان را طلب کنیم.

بهمنی در پایان اضافه کرد؛ در حال حاضر پیگیر چند کار سینمایی و سریالی هستم ولی متأسفانه درها بسته است ودر تلاشیم که درها را به لطف خدا و اهل بیت (ع) باز کنیم و بتوانیم کارمان را انجام دهیم. من نا امید نیستم، تلاشم را میکنم به امید خدا که نتیجه می‍‍‌‌گیرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها