کد خبر: ۳۷۲۷۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
نماينده مردم انديمشك در مجلس گفت: اين شبكه به خاطر دشمني با جمهوري اسلامي ساخته شده ما بايد با مردم شفاف باشيم و حقيقت ها را بگوييم اينها همان عدم شفاف سازي است.
به گزارش پایگاه 598، سيد عيسي دارايي دبير كميسيون شوراهاي مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج، با انتقاد از حضور مجري شبكه بهايي "من وتو" در جشنواره جهاني فجر گفت: مسئولان هميشه بلوف شفاف سازي مي زنند ولي هيچ موقع شفاف سازي صورت نگرفته است.

وي افزود: اگر ما با مردم شفاف باشيم و حقيقت ها را بگوييم هيچ كاري هم براي مردم نكنيم مردم مي فهمند و راضي مي شوند اين مهم است كه مردم بدانند مسئولان راست مي گويند يا نه.

دارايي تصريح كرد: اعتماد ملي يعني اينكه مردم به دولت اعتماد داشته باشند و دولت هم به مردم اعتماد داشته باشد كه حاصل آن امنيت ملي مي شود، مگر مي شود يك نفر از كشور بيگانه اي وارد كشور ما شود و استقبال از او صورت گيرد صندلي اش مشخص باشد كه در كجا بنشيند بعد مسئولان بگويند ما دعوت نكرديم اينها همان عدم شفاف سازي است.

وي ادامه داد: نمي دانم مسئولان به دنبال چه هستند، شبكه "من و تو" شبكه اي است كه با نظام اسلامي ما دشمني دارد و حرفهاي ضد نظام مي زند مسئولان مخلص نظام ما را به شكل هاي بسيار بدي به مردم دنيا نشان مي دهد نبايد اين افراد را به چنين جاهايي دعوت كرد.

دبير كميسيون شوراهاي مجلس اظهار داشت: اگر حرف يك روز و دو روز بود مي بخشيديم اصلا اين شبكه به خاطر دشمني با جمهوري اسلامي ساخته شده مسئولان وزارت كشور تعريفشان از انقلاب و نظام اسلامي چيست تعريف خود را مشخص كنند دشمن چه كسي است و چه حرفهايي دشمني است وزارت ارشاد بايد اينها را بداند.

نماينده مردم انديمشك در مجلس عنوان كرد: نمي شود به كساني كه همواره به دنبال انحراف مردم هستند و مي خواهند فرهنگ اين كشور را استحاله كنند اعتماد كرد ما بايد در مقابل اينها بايستيم نه اينكه دست در گردن آنها بيندازيم.

وي در خاتمه گفت: ما به وزارت ارشاد و مسئولاني كه اين افراد را دعوت مي كنند انتقاد مي كنيم مسئولان بايد رعايت كنند اين انقلاب با خون هزارن شهيد به تثبيت رسيده و نبايد به اين سادگي از كنار اين مسائل عبور كنيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
بنده خدا شفافیت کدام است همان که خودتان در جمله آخر گفتید درسته نمیتوان اعتماد کرد، به کی نباید اعتماد کرد از آن طرف فیلم بادیگارد جایزه نمیگیرد از آن طرف بهایی ها را دعوت میکنند از آن طرف مجوز کنسرت و خروج کشور به عده‌ای میدهند تا بروند و در فرانسه کشف حجاب کنند، دیگه باید اینها چه کار کنند که ما ملت بفهمیم اینها ضد اصول و ارزشهای انقلاب هستند و به طور کلی از نظام خارج شدند و البته مجلس هم قدرت و توان آنرا ندارد عذر آنان را بخواهد چه رسد به استیضاح، مردم باید بدانند دهها مورد مثل سران فتنه در ایران است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها