أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۲۸۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
در سه بازی امروز لیگ برتر، سه دروازه بان اردوهای اخیر تیم ملی به میدان می روند، بازی هایی که با توجه به هفته های پایانی لیگ، می تواند برای آنها از حساسیت ویژه ای برخوردار باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، سه بازی پایانی هفته بیست و هفتم امروز برگزار می شود و محمدرضا اخباری، رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند در آنها به میدان می روند، بازی هایی که برای آنها از حساسیت ویژه ای برخوردار است  این دروازه بان ها نمی خواهند آخرین فرصت ها را برای حضور در اردوی بعدی تیم ملی را از دست بدهند.

علیرضا بیرانوند که در آخرین بازی تیم ملی نیز به میدان  رفته بود در بازی امروز باید در برابر سپاهانی ها قرار بگیرد، دیداری که او در صورت مقاومت در مقابل حملات پریرا و خلعتبری می تواند بازهم ناجی تیمش لقب بگیرد، گلر نفتی ها که در نیم فصل مورد غضب منصوریان قرار گرفته بود و برای حضور در این تیم راهی جز نیمکت نمی دید در بازی های اخیر این تیم درخشش فراوانی داشته و بازهم توانسته پیراهن شماره یک این تیم را به تن کند.


محمدرشید مظاهری، نیز در بازی امروز باید در برابر مهاجمان صبا مقاومت کند، او که در بازی ماقبل آخر تیم ملی از دروازه تیم کی روش حراست کرد هفته های خوبی را پشت سر نگذاشته و ناکامی فراوانی را در بازی های اخیر ذوب آهن در کنار خود دید، البته مظاهری که یک نیم فصل رویایی را در جمع ذوبی ها داشت، برای حضور در اردوی بعدی تیم ملی یک برگ برنده دارد، عملکرد فوق العاده در بازی های لیگ قهرمانان آسیا. او در 4 بازی این تیم در آسیا کلین شیت کرده است.


و محمدرضا اخباری نیز گلر بعدی ملی پوش است که در بازی های امروز به میدان می رود، اخباری که پایه ثابت اردوهای یک سال اخیر تیم ملی بوده، دروازه اصلی تیم ملی امید برای رسیدن به المپیک نیز محسوب می شد، اخباری که جوان که در لیگ پانزدهم به جمع تراکتورسازان پیوست تاکنون عملکرد فوق العاده ای برای این تیم داشت و با سیوهای خود در بازی های این امتیازات فراوانی را در حساب تراکتورسازان نگه داشت. او امروز باید در برابر عنایتی با تجربه و مهاجمان با انگیزه سیاه جامگان دروازه خود را بسته نگه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها