کد خبر: ۳۷۲۹۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خطاب به برخی اصولگرایان گفت: تمام حکومت 8 ساله شما اهانت به مردم و تعدی به بیت‌المال بود، ما متعلق به نظام هستیم و اگر زمانی جنگی رخ دهد شما در خانه خواهید بود و ما لباس رزم خواهیم پوشید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از حزب ندای ایرانیان، محمدصادق خرازی در همایش اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در تبریز با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران در انتظار جمعهٔ شما مردم آذربایجان است و اگر به اقتدار ایران می‌نگریم هر کدام از شما باید یک رسانه شوید و مردم را پای صندوق بیاورید.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به پیام گفتمان اصلاحات در کشور، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان از قافله‌سالاران خمینی کبیر بودند و بزرگ‌ترین پیام اصلاحات، احیای مدینه‌النبی بوده است.

وی با بیان اینکه ما خواهان اعتلای شورای نگهبان هستیم، خاطرنشان کرد: عدالت نمی‌تواند دائماً در زبان بعضی‌ها باشد اما بدترین عملکرد را داشته باشند.

خرازی با تأکید بر اینکه جمعه روز تجلی میعاد و وحدت ماست، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم برای فرزندانمان زندگی کنیم و دغدغهٔ ایران را داریم چاره‌ای نداریم جز اینکه نقش تاریخی خود را علی‌رغم همهٔ تلخی‌ها با قدرت ایفا کنیم.

وی ادامه داد: ما راه به عقب نداریم زیرا راه ما رو به جلوست، اگر در مجلس انسان‌های فهمیم و قدرتمند باشند روزگار خوبی در پیش خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به برخی اصولگرایان گفت: تمام حکومت 8 ساله شما اهانت به مردم و تعدی به بیت‌المال بود، ما متعلق به نظام هستیم و اگر زمانی زبانم لال جنگی رخ دهد شما در خانه خواهید بود و ما لباس رزم خواهیم پوشید.

دیپلمات با سابقه کشورمان با بیان اینکه زیبنده نظام ما نیست که حصر وجود داشته باشد، اظهار داشت: من دیروز از لبنان آمدم، کوچه و پس‌کوچه‌های آنجا به نام ایران و رهبر ایران است؛ در سال‌های گذشته به نزدیک‌ترین یاران انقلاب و به رزمندگان توهین شده ‌و متأسفانه بی‌اخلاقی و افترا باب شده است، امیدوارم نتایج انتخابات در آخر به این بی‌اخلاقی‌ها پایان دهد.

خرازی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان ایستاده‌اند، یادآور شد: بزرگان اصلاحات کسانی هستند که «تکرار سخنشان» جامعه را متحول کرده و برای همه ما معین است شخصیت‌های استثنایی تاریخ ما اصلاح‌طلبان در تلاش هستند که محبت و دوستی میان مردم گسترش پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
صادق خرازی در دوران جنگ ایران و عراق معاون ستاد تبلیغات جنگ شورای عالی دفاع و عضو شورای عالی پدافند ملی بود
پاسخ
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۰
این گوی و این میدان ، بفرمائید سوریه
پاسخ
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
میگن معتاده تو چرت و خماری بود که یهو یه گرگ از کنارش گذشت و گفت: شوشک!
(منظور سوسک بود!)
این حکایت آنانی است که یک روز از طول عمرشان را 8 دفاع مقدس معادل 35040 روز را در خط اول جبهه یا یک روز از دهها عملیات پر افتخار رزمندگانمان حضور نداشته اند و امروز " لاف در غربت" می زنند.
اگر جوهرش را دارند فقط و فقط یک روز در کنار مالک اشتر سپاه سید علی ، سردار سلیمانی در سوریه یا عراق حضور بهم رسانند!
اما هرگز جرات ندارند چرا؟ چون عموم سیاسیون ترسویند و در تاریخ دفاع مقدس ثابت کردند جرات مایه گذاشتن از جان نیستند ، به طریق اولی دیپلماتها تعطیل رسمیند!!!
یه بار دیگه این مرد در مورد اینکه روزی ملت بخواهند به کسی چون دکتر احمدی نژاد رای دهند خضعبلاتی در صدا و سیما گفت که : ما حاضریم خون بدهیم تا این اتفاق نیفتد!
می بینید!
یه دوست دبیرستانی داشتم خیلی لاغر و مردنی بود، بقول امروزی ها " یک" بود اما فامیلیش " قدرتی" بود!
معلمان به شوخی میگفت: قربون خدا! به کچل میگن زلفعلی و مردنی میگن ، قدرتی!!
حکایت این هلو و عزیز برادر خرازی شده ها!
راستی این برادر صادق! جرات می کند ساعت 3 نیمه شب بدون بادی گارد یه سر بره بهشت زهرا یا نه همین پارک لاله یا پارک دانشجو!
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
اگر جبهه همان جایی است که تا کنون بوده اید وحقوق دلاری شما درست میگویید ولی اگر جبهه جنگ باشدوتیر وتفنگ پس ما میرویم جبهه ودلار بگیر ها که اکثرا دوتابعییی هستند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
این اقا خوابه.امروز چ کسانی در سوریه شهید میشن؟؟اصلاح طلبان که توی بی بی سی و رادیو فردا و کشورهای خارجی هستند و پناهندگی گرفتند.نمیدانم ایشان چرا شعور مردم رو دست کم گرفتند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
چگونه اصلاح طلبانی چون گنجی که منکر وجود امام زمان شدند به جنگ برود اما سعید جلیلی که پایش را در جهبه از دست داده یا حسن رحیم پور ازغدی که جانباز هست و برادرش شهید شده در خانه بنشینه؟؟آقای خرازی دوستان اصلاح طلب فراری شما مانند اقای مزروعی و مهاجرانی محسن کدیور و حسن اشکوری که پیش جنگ سالاران و در سر سفره اونا هستند که. شما متوجه هستید چی گفتید؟؟شما نبودید که پیشنهاد محدودیت نظامی حزب الله لبنان که در خط مقدم جنگ هست رو داد؟ شما مفهوم حرفتون رو متوجه شدین یا نه؟؟امروز بازماندگان ازشهادت و همرزمان شهیدان اصوگلرا هستند نه اصلاح طلب لندن نشین و نیویورک نشین.لطفا یزحمت بدین و ی کم تحقیق کنین و ی زنگ به مهاجرانی بزنین!!!
پاسخ
ناشناس
Sweden
۲۱:۲۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
آن رمانی ظریف عزیز شما داشت با امریه اش در آمریکا خدمت می کرد احمدی نژاد در صد کیلومتر جلوتر از مقدم در عملیات کرکوک شرکت می کرد.

تازه شمایی که می گویید با مذاکره سایه جنگ را از کشور دور می کنید چرا به خود زحمت جنگ رفتن بدهید؟ شما همان بنشینید کار دیپلماتیک بکنید!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها