يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۰۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سایت زورق توانسته در سال‌های گذشته قسمتی از نیازهای مسافران ایرانی را در بخش خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برطرف کند. مخاطبان زورق می‌توانند هروقت از سال و در هر ساعت از شبانه‌روز به سایت زورق بروند و رزرو خود را بدون هزینه‌های اضافی با پرداخت آنلاین و ریالی در بانک‌های ایرانی انجام دهند و همان لحظه تاییدیه بگیرند.
به گزارش پایگاه 598، این‌طور که آمارهای جهانی نشان می‌دهند، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بیشتر به صورت آنلاین اتفاق می‌افتد؛ یعنی حدود ۵۷ درصد مردم دنیا بلیط هواپیمایشان را هم مثل چیزهای دیگر از اینترنت می‌خرند و هتلشان را اینترنتی رزرو می‌کنند. اینجور که پیداست این آمار مدام بیشتر می‌شود و هیچ بعید نیست روزی به صد درصد برسد.

در ایران هم مثل بیشتر کشورهای دنیا امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل فراهم شده. حالا دیگر روش‌های سخت گذشته کم‌کم دارند کنار می‌روند و ایرانی‌ها هم می‌توانند مثل همه‌ی مردم دنیا بلیط هواپیما به شهرهای داخلی و خارجی را از طریق اینترنت خریداری کنند. شما فقط باید تصمیم به سفر بگیرید و بعد فکرهایتان را به راحت‌ترین شکل عملی کنید؛ بدون دردسر رفت‌وآمد و تماس‌های مکرر‌، می‌توانید برای هر تاریخی و به هر مقصدی و با هر هزینه‌ای که برایتان به‌صرفه‌تر است، بلیط هواپیمایتان را خریداری کنید و برنامه‌ی سفر بچینید.

سایت زورق توانسته در سال‌های گذشته قسمتی از نیازهای مسافران ایرانی را در بخش خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برطرف کند. مخاطبان زورق می‌توانند هروقت از سال و در هر ساعت از شبانه‌روز به سایت زورق بروند و رزرو خود را بدون هزینه‌های اضافی با پرداخت آنلاین و ریالی در بانک‌های ایرانی انجام دهند و همان لحظه تاییدیه بگیرند. یکی دیگر از مزایایش این است که کار کردن با این سایت آنقدر ساده است و در هر مرحله‌ای همه اطلاعات را در اختیار مسافر قرار می‌دهد که می‌شود با خیال راحت و بدون نگرانی مراحل را پیش برد و خرید را نهایی کرد. شما می‌توانید اولویت‌های خودتان را برای رزرو و خرید انتخاب کنید و همه چیز را، بدون تلف کردن وقت و انرژی و هزینه، پیش ببرید. خبر خوب اینکه به‌تازگی امکان خرید بلیط‌های داخلی هم به سایت اضافه شده و مسافران می‌توانند پروازهای داخل کشور را با انتخاب نوع چارتری یا غیرچارتری با بهترین قیمت‌ها از زورق خریداری کنند. البته امتیازی که زورق را بسیار متمایز می‌کند، پشتیبانی ۲۴ ساعته بعد از خرید است که در هر کجای سفر و هرجای دنیا باشید، همراهتان خواهد بود.

زورق به غیر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، اطلاعاتی از هر شهر در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ راهنمای سفرهایی که به زبان فارسی نوشته شده‌اند و از مرحله انتخاب مقصد گرفته تا نیازهایی که در طول سفر وجود دارند را برطرف می کند. با خواندن اطلاعات مورد نیاز برای سفر به هر شهر، دیگر احتیاج به راهنمای همراه نخواهید داشت و خودتان می‌توانید همه‌ی روزهای سفرتان را به‌راحتی و با هزینه مناسب مدیریت کنید.

اطلاعات کامل هتل‌ها در سایت زورق می‌تواند به شما در انتخاب و رزرو بهترین هتل کمک کند و سفر را به ایده‌آلتان نزدیک کند. اپلیکیشن‌های سفر، اطلاعات مهم درباره مقصدها در شبکه‌های اجتماعی و مطالب خواندنی وبلاگ زورق بخش‌هایی از این اطلاعات هستند که شما به عنوان مسافر می‌توانید قبل از سفرتان به آن‌ها سر بزنید و با برنامه‌ای منحصربه‌فرد سفرتان را شروع کنید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها