کد خبر: ۳۷۳۰۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور
تیم تراکتورسازی تبریز بعد از شکست ناباورانه خود به مصاف تیم ملوان انزلی می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم ملوان‌انزلی است.

تراکتورسازی تبریز بعد از شکست خانگی خود برابر پدیده مشهد در هفته نوزدهم، در هفت بازی بعدی خود باختی در کارنامه نداشته و تا رده چهارم جدول صعود کرده بود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی برابر سیاه جامگان تا دقیقه 80 هم از میزبان خود پیش بودند، اما در ادامه روند ناکامی‌های این تیم در مشهد، تراکتوری‌ها دردقایق باقیمانده دو گل دریافت کرده و بازی واگذار کردند.

با این شکست ناباورانه تراکتورسازی، این تیم دیگر شانس قهرمانی ندارد، اما برای کسب سهمیه آسیا تراکتورسازی در 3 بازی باقیمانده نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند برای پنجمین بار متوالی جواز حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌‌های آسیا را کسب کند.

سرخپوشان این هفته در تبریز میزبان تیم ملوان انزلی است. تراکتورسازی تبریز برای امیدوار بودن برای کسب سهمیه آسیا باید برابر ملوان به برتری دست یافته و هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

ملوان انزلی در آخرین بازی خود برابر سایپا به برتری دست یافته بود تا به حاشیه امنیت در جدول برسد، اما پیروزی سیاه جامگان سبب شد که ملوان همچنان خطر سقوط به دست پایین‌تر را احساس کند.

ملوان هم برای کسب امتیاز وارد تبریز شده و با وجود اینکه در جدول رده‌بندی موقعیت خوبی ندارد، اما حریف آسانی برای تراکتورسازی نخواهد بود.

تراکتورسازی تبریز با 42 امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشته و ملوان انزلی نیز با 26 امتیاز در جایگاه سیزدهم جای گرفته است.

بازی رفت دو تیم در انزلی با برتری تیم تراکتورسازی به پایان رسیده بود که نخستین برد این تیم در انزلی برابر ملوان بعد از 40 سال بود.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با ملوان انزلی ساعت 18 روز پنج شنبه 9 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها