يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۰۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۵ برای شرکت درمراحل ارزیابی تخصصی پنج شنبه، ۹اردیبهشت اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت:  اسامی این افراد از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

وی با بیان اینکه این افراد براساس حد نصاب نمره علمی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی معرفی می شوند گفت: معرفی شدگان باید براساس برنامه زمانی که همزمان با اعلام اسامی منتشر می شود، با همراه داشتن مدارک لازم در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی شرکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها