کد خبر: ۳۷۳۲۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
قاسم جعفری گفت: وقتی رهبر انقلاب به عنوان حاکم اسلامی بیان می کنند که در پرونده بورسیه ها به عده ای ظلم شده این یک حکم است و این بدان معنی است که ظالم و مظلوم وجود دارند و باید آنها شناسایی شود/ انتظار این بود که دادستانی جدی تر در پرونده دانشجویان بورسیه وارد می شود و مراجعات ما نشان می دهد که بسیاری بلاتکلیف هستند و باید به وضعیت اینها رسیدگی شود.
دکتر قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598، با اشاره به بلاتکلیف ماندن پرونده دانشجویان بورسیه و علت عدم پیگیری جدی وزارت علوم در این موضوع بیان داشت: بنده از همان ابتدا اعلام نمودم که وقتی رهبر انقلاب به عنوان حاکم اسلامی بیان می کنند که در پرونده بورسیه ها به عده ای ظلم شده این یک حکم است و این بدان معنی است که ظالم و مظلوم وجود دارند و باید آنها شناسایی شود و برای جبران ظلمی که به مظلوم شده باید کاری انجام داد و ظالم هم باید شناسایی شود.


نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: ظالم اگر با تعمد این کار را انجام داده باید برخورد و حکم جزایی داده شود و اگر غیر تعمد هم بوده باید برخورد حقوقی صورت گیرد و جبران شود و بنظر بنده مخاطب این موضوع دادستان کشور و قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی می باشد و همه اینها باید به صورت جدی وارد میدان می شدند.

جعفری اظهار داشت: چند روز پیش دانشجویی که از یکی از کشورها و دانشگاه های معتبر هم تحصیل نموده زمانی که درس اش به پایان رسیده به وزارت علوم مراجعه کرده که به او اعلام کردند که شما جایگزین شدید و ما به شما احتیاجی نداریم و بنده این موضوع را به رئیس کمیسیون آموزش هم اعلام نمودم و این گونه موارد بسیار وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: انتظار این بود که دادستانی جدی تر در پرونده دانشجویان بورسیه وارد می شود و مراجعات ما نشان می دهد که بسیاری بلاتکلیف هستند و باید به وضعیت اینها رسیدگی شود. وزارت علوم از ابتدا در این قضیه سیاسی عمل کرد و کار جدی برای پیگیری این مسئله صورت نگرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها