أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۳۲۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سید امیر حسین قاضی‌زاده در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم مشهد در خصوص اظهارات وزیر اطلاعات مبنی مقصر دانستن دولت قبل در ماجرای غارت دومیلیاردی اموال ایران توسط امریکا گفت: با توجه به توضیحاتی که در رسانه‌ها و افکار عمومی در این خصوص داده شد بیان این‌گونه حرف‌ها از شخص وزیر اطلاعات که فرد مطلعی است بیشتر بعید بود.
به گزارش پایگاه 598، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات مبنی بر مقصر بودن دولت قبل در ماجرای غارت 2 میلیارد دلاری آمریکا از ایران تصریح کرد: با توجه به توضیحاتی که در رسانه‌ها و افکار عمومی در این خصوص داده شده است بیان این‌گونه حرف‌ها از شخص وزیر اطلاعات که فرد مطلعی است بعید بود.

قاضی‌زاده در ادامه بیان کرد: فارغ از اینکه این پول چه زمانی سرمایه گذاری شده بیان این‌گونه اظهارات فرار به جلوست؛ یعنی دولت فعلی به‌جای اینکه ناکارآمدی خودش را نشان دهد نزدیک به سه سال هم فرصت داشته که برای این اموال فکری کند.

منتخب مردم مشهد در انتخابات مجلس دهم بیان کرد: اگر فرض کنیم که دولت قبل یا دولت‌های قبل سهل‌انگاری کرده اند؛ خب این دولت از دشمنی امریکا که خبر داشت؛ در طول این سه سال سپری‌شده از روی کار آمدنش می‌توانست تکلیف این اموال را مشخص کند و این سوال مطرح است که چرا این کار را انجام نداده است؟

نماینده مردم مشهد در مجلس در خاتمه تاکید کرد: این طرز صحبت کردن بیشتر به ضرر دولت تمام می‌شود و وجدان عمومی نیز در رابطه با این اظهارات قضاوت درستی خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها