کد خبر: ۳۷۳۴۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خونه به خونه بابل پس از کنار گذاشتن میثاقیان به حمید درخشان رسید ولی این مربی به مانند تمام دفعات گذشته که هدایت تیمی را بر عهده داشت به بهانه بی دقتی مهاجمان در نواختن ضربات نهایی از این تیم استعفا داد. پس از کناره گیری درخشان برادران حسن زاده برای دومین بار به حسین رحمانی، مربی که تیم امید این باشگاه را به مقام قهرمانی رساند اعتماد کردند تا آنها را به خواسته شان که رسیدن به لیگ برتر است برساند.


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، خونه به خونه بابل پس از کنار گذاشتن میثاقیان به حمید درخشان رسید ولی این مربی به مانند تمام دفعات گذشته که هدایت تیمی را بر عهده داشت به بهانه بی دقتی مهاجمان در نواختن ضربات نهایی از این تیم استعفا داد. پس از کناره گیری درخشان برادران حسن زاده برای دومین بار به حسین رحمانی، مربی که تیم امید این باشگاه را به مقام قهرمانی رساند اعتماد کردند تا آنها را به خواسته شان که رسیدن به لیگ برتر است برساند.

مصاحبه خبرنگار بانک ورزش با حسین رحمانی، سرمربی جدید بابلی ها را در زیر می خوانید.

از قهرمانی با تیم امید خونه به خونه شروع کنیم.
ما از همان ابتدا تیم را بر مبنای قهرمانی بستیم و شکر خدا توانستیم با بازیکنان بومی که اکثرشان بچه بابل هستند به این مهم برسیم. در تیم ما بازیکنان بسیار خوبی حضور داشتند که اطلاع دارم خیلی از آنها مورد توجه تیم های لیگ برتری قرار گرفته اند.
اولین بار در این فصل قبل از آمدن درخشان روی نیمکت خونه به خونه نشستید؟ بله درست است. اولین بار در بازی مقابل فولاد یزد روی نیمکت این تیم نشستم که بازی را با یک گل واگذار کردیم و مسوولیت شکست را نیز می پذیرم ولی به این نکته هم توجه داشته باشید که تنها دو روز مانده به بازی تیم را در اختیار گرفتم و عملا  زمانی برای انجام کارهای تاکتیکی در اختیار نداشتم. ولی به هر حال پس از رفتن میثاقیان و همچنین جدایی من این تیم در مکان دوم جدول حضور داشت که درخشان آمد ولی الان من تیم را در سخت ترین شرایط تحویل گرفتم که باید ببینیم خداوند در نهایت چه می خواهد.
آیا استعفا درخشان در حالی که تنها سه هفته به پایان بازی ها زمان باقیست، منطقی بود؟
من نمی توانم در مورد این موضوع چیزی بگویم ولی از مصاحبه ای که از ایشان خواندم متوجه شدم که خودش به این نتیجه رسیده بود که دیگر نمی تواند با این تیم ادامه دهد و جدا شد.
و مدیران باشگاه دوباره به شما اعتماد کردند.
در ابتدا باید بگویم که شغل مربیگری با ریسک همراه است و اینکه من تیم را در این شرایط در اختیار بگیرم از ریسک هم بالاتر است. نمی خواهم حرف های کلیشه ای بزنم ولی فقط به خاطر برادران حسن زاده  قبول کردم که در سه بازی پایانی روی نیمکت این تیم بنشینم وگرنه خودم به خوبی از وضعیت تیم اطلاع دارم و می دانم که با این کار به وسط میدان جنگ امده ام.
ولی در عوض با شانسی که در اختیار شما قرار داده شد، می توانید نام خود را با صعود به لیگ برتر جاودانه کنید.
بله درست است ولی سه دیدار بسیار سخت را پیش رو داریم که در هر سه مسابقه محکوم به برد هستیم. به نظر من قبول مسوولیت فنی این تیم باذتوجه به شرایطی که دارد مستلزم ریسک زیادی بود که من اینکار را انجام داده ام.
آیا به صعود امیدوارید؟
بله، شما شک نکنید که همینطور است و اگر امیدوار نبودم اصلا قبول نمی کردم که روی نیمکت این تیم بنشینم. سخت ترین مسابقه ما در مقابل مس کرمان است که اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم، شک نکنید که لیگ برتری می شویم.
میناوند به خواست شما به کادر فنی اضافه شد؟
هیت مدیره تصمیم گرفت که آقای میناوند به کادر اضافه شود و وقتی این موضوع را با من در میان گذاشتند با کمال میل آن را پذیرفتم زیرا میناوند هم بازیکن بسیار بزرگی بوده و هم می تواند از نظر روحی و روانی به تیم کمک کند. به هر حال همه باید دست به دست هم دهیم تا این تیم را به سر منزل مقصود که همان راهیابی به لیگ برتر است، برسانیم.
شرایط مس قبل از بازی با مس چگونه است؟
اگر بگویم شرایط خوبی داریم دروغ گفته ام زیرا شرایط تیم خیلی وقت است که مساعد نیست. به نظر من سرنوشت ما در همین بازی مقابل مس مشخص می شود. اگر بازی را با برد پشت سر بگذاریم بدون شک قهرمان خواهیم شد و در صورت شکست هم همه چیز را واگذار کرده ایم و دیگر شانسی برای صعود نخواهیم داشت.
تقابل با میثاقیان که تا همین چند هفته پیش سرمربی خونه به خونه بوده است، سخت نیست؟
برای من فرقی ندارد که چه کسی روی نیمکت مس می نشیند زیرا به بازیکنانم ایمان دارم و از این بازی تنها برد می خواهیم. من روزهای سخت زیادی را تجربه کرده ام و روز بازی با مس یکی از همین روزهاست. امیدوارم همه به ما کمک کنند تا از این آزمون سخت با سربلندی خارج شویم.
برای این دیدار مصدومیا محروم دارید؟
بله، دهنوی به دلیل سه کارته بودن، خلیلی را به دلیل اخراج در بازی گذشته و دو بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته بازیکنان جانشین خوبی داریم که می توانند خلا نبود این بازیکنان را پر کنند و همچنین پنج بازیکن از تیم قهرمان امید به مجموعه اضافه کردیم که در صورت لزوم می توانند برای ما به صورت ثابت بازی کنند.
حرف پایانی.
من با توجه به شناختی که از بازیکنان تیم داشتم این مسوولیت را قبول کردم و امیدوارم با حمایت مردم خونگرم بابل مس را شکست داده و با برتری در دو بازی پایانی به همراه هواداران جشن صعود بگیریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
دست اقای حسن زاده درد نکند این مربی را در تیم خونه به خونه جای اقای درخشان گذاشتند چون حالا صد درصد مس میبرد دست اقای حسن زاده درد نکند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها