يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۴۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از تهیه و توزیع کارت‌های شهروند نمونه و کارت‌های خوش‌حجابی در شهر یزد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، محمدرضا دشتی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، تهیه و توزیع کارت‌های شهروند نمونه و کارت‌های خوش‌حجابی را از اقدامات موثر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه دانست و بیان کرد: تدوین برنامه‌های آموزشی ترویج فرهنگ روزه‌داری برای نوجوانان به ویژه کسانی که امسال سال اولی هستند، از جمله برنامه‌های شاخص در سال جدید است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از جمله ملاک‌های رفتاری و تدوین برنامه‌ریزی‌های این سازمان در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: تولید تئاتر رادیویی "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" نوشته‌ی "مهدی آذریزدی" از جمله اقدامات شاخص در سال گذشته است.

وی با اشاره به تولید تاکنون ۱۵۰ دقیقه از تئاتر رادیویی قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، گفت: فرهنگ اصیل یزدی از جمله منابع ارزشمندی فرهنگی و آموزشی است،‌ که باید بیش از پیش ترویج داده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها