امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۳۴۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
میلاد میداوودی بازیکن فعلی سایپا بسیار امیدوار است یکی از دو تیم استقلال تهران یا خوزستان قهرمان لیگ شود.
به گزارش پایگاه 598، لیگ برتر فوتبال ایران به هفته های پایانی و حساس خود رسیده است. جایی که بعضی از تیم ها برای نیفتادن، برخی برای کسب سهمیه و سه تیم برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در حال رقابت هستند.

 

پنجشنبه این هفته دو تیم سایپا و استقلال در چهارچوب هفته بیست و هشتم در ورزشگاه تختی مقابل هم قرار می گیرند. سایپا با نتایج ضعیفی که در هفته های اخیر کسب کرده است شانس چندانی برای گرفتن سهمیه آسیا ندارد اما استقلال در تلاش است تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

بدون شک یکی از چهره های ویژه این دیدار میلاد میداوودی خواهد بود. مهاجم اسبق تیم استقلال که باید این بار مقابل این تیم و با لباس سایپا به میدان بیاید.

 

میداوودی که بین هواداران استقلال همچنان محبوب است درباره آخرین وضعیت خودش و دیدار با استقلال و ... صحبت کرد که متن این حرف هایش را در ادامه می خوانید.

 

* ابتدا از مراسم مهرداد اولادی شروع کنیم که تو هم در آن حضور داشتی...

- مهرداد یکی از دوستان صمیمی و قدیمی من بود. ما از سال 81 با هم آشنا شدیم و در تیم های ملی جوانان و امید زوج خط حمله بودیم. همچنین در رقابت های غرب آسیا هم این اتفاق تکرار شد. خاطرات زیادی بین ما دو نفر وجود داشت و وقتی خبر فوت او را قبل از تمرین تیم شنیدم اصلا باورم نمی شد. حتی الان هم هنوز شوکه هستم و باورم نمی شود که مهرداد دیگر در میان ما نیست. حرف خاصی نمی توان  در این باره زد فقط تسلیت می گویم به خانواده اش و جامعه فوتبال. در این چند ماه اخیر دو بار فوتبالیست های ما به صورت ناگهانی فوت کردند و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناراحت کننده ای نباشیم.

 

* بعد از فوت مهرداد خیلی ها از بی مهری های صورت گرفته نسبت به او گله داشتند و اینکه مهرداد در این سال های آخر دچار افسردگی شده بود.

- واقعا وضعیت بسیار بدی است. شما فکر کنید مهرداد اولادی در تیم ملی و در مقدماتی جام جهانی بازی کرده بود اما به یکباره آمد و دید که تیم ندارد. در آن شرایط بازیکن از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده بود. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. متاسفانه کم لطفی های زیادی به مهرداد شد. او یکی از بهترین فورواردهای چند سال اخیر فوتبال ایران بود که در کنار سطح فنی بالا از لحاظ اخلاقی هم بچه بسیار باادب و بامعرفتی بود.

 

* کمی از این فضا فاصله بگیریم و به سایپا برسیم. از آخرین وضعیت تیم تان برایمان بگو.

- متاسفانه چند هفته ای است که ما نتایج خوبی نمی گیریم. البته این نتیجه نگرفتن دال بر بد بازی کردن ما نیست. ما در بعضی از این دیدارها که نتوانسته ایم امتیاز لازم را کسب کنیم اصلا شایسته باخت نبودیم. به طور مثال ما در بازی مقابل تیم های سیاه جامگان و ملوان عالی بازی کردیم اما در نهایت نتیجه طور دیگری رقم خورد. حالا هم دیگر صحبت کردن از آسیا فکر می کنم بیهوده باشد چرا که دیگر شانس چندانی برای کسب سهمیه نداریم اما می خواهیم در سه بازی باقیمانده از اعتبار خود دفاع کنیم و بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

* این هفته مقابل تیمی بازی دارید که خاطرات بسیار خوبی در آن تیم برایت رقم خورده است.

- بله. همانطور که گفتید این هفته ما باید مقابل استقلال بازی کنیم. تیمی که من همواره به آن و هوادارانش مدیون بوده ام چرا که به من لطف زیادی داشتند. این بازی یکی از حساس ترین بازی های فصل است چون به عقیده من قهرمان لیگ در این هفته مشخص می شود. امیدوارم تماشاگران استقلال شرایط من را درک کنند. من در حال حاضر بازیکن سایپا هستم و برای موفقیت این تیم باید تا آخرین لحظه تلاش کنم. به همین دلیل تنها هدف ما در این دیدار این است که بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم. همانطور که ما کار سختی مقابل تیم خوب استقلال داریم آنها هم در برابر حریف دست و پا بسته ای صف آرایی نخواهند کرد.

 

* اگر گل بزنی؛ خوشحالی می کنی؟

- صد در صد خوشحالی نخواهم کرد. همانطور که گفتم من به استقلال و هوادارانش مدیون هستم و از بچگی طرفدار این تیم بودم. اما با توجه به قراردادی که با سایپا بسته ام من بازیکن این تیم به حساب می آیم و باید با تمام توانم مقابل استقلال بازی کنم.

 

* آندو تیموریان هم که با مصدومیتش کار را برای شما سخت تر کرد.

- بله. آندو وزنه بسیار مهمی برای تیم ما بود و رویش حساب کرده بودیم اما یک بدشانسی باعث شد مصدوم شود و از میادین به دور بماند. خدا را شکر وضعیتش بهتر شده است و انشاءالله اگر مشکلی پیش نیاید در دو بازی پایانی به ما کمک می کند. امیدوارم آندو هر چه سریع تر به شرایط آرمانی برگردد و در خدمت سایپا و تیم ملی فوتبال ایران باشد.

 

* فکر می کنی کدام تیم بتواند عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم را کسب کند؟

- واقعا جدول لیگ امسال طوری است که نمی توان پیش بینی دقیقی انجام داد. اما همانطور که گفتم تصورم بر این است که این هفته، هفته تعیین کننده ای برای مشخص کردن تیم قهرمان خواهد بود. ما باید از استرس تیم های بالای جدولی استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. دو، سه روز است که تمرینات ما بسیار خوب و منظم پیگیری می شود و آماده بازی با استقلال هستیم.

 

* و تو دوست داری کدام تیم قهرمان شود؟

- سوال بسیار سختی است و جواب دادنش بسیار سخت تر. استقلال خوزستان متعلق به استانی است که من در آنجا به دنیا آمدم و استقلال تهران تیمی است که از بچگی عاشقانه دوستش داشتم. ترجیح می دهم جواب این سوال را ندهم و فقط دعا کنم یکی از این دو تیم قهرمان شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها