کد خبر: ۳۷۳۴۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
تیم‌های علی دایی و فرهاد کاظمی برای سومین بار در لیگ پانزدهم برابر هم قرار می‌گیرند.
به گزارش پایگاه 598، کاظمی لیگ پانزدهم را با راه‌آهن آغاز کرد و بعد از دو تساوی و یک شکست، نخستین پیروزی را برابر صبای دایی در هفته چهارم به دست آورد که تا آن زمان سه تساوی داشت.

راه‌آهن در آن مسابقه دو گل توسط مهرداد محمدی در دقایق 28 و 56 به ثمر رساند و صبای قم نیز تنها توانست یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 74 توسط محمد اوسانی پاسخ دهد تا کاظمی نخستین 3 امتیاز فصل را از دایی بگیرد.

بعد از اینکه کاظمی از راه‌آهن برکنار شد و هدایت سیاه جامگان را بر عهده گرفت، در هفته سیزدهم دوباره میزبان تیم دایی بود اما برخلاف جدال اول، در این دیدار صبا با دو گل دقایق 15 و 55 ابوالفضل ابراهیمی و جلال‌الدین علی‌محمدی از سیاه جامگان پیش افتاد و این تیم نیز فقط یک گل را در دقیقه 84 توسط احمد امیرکامدار جبران کرد تا دومین تقابل دایی و کاظمی به سود سرمربی صبا به پایان برسد.

از ساعت 18 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم سومین تقابل دایی و کاظمی در لیگ پانزدهم رقم می‌خورد که سرمربی صبا این بار میزبان خواهد بود و امیدوار است با کسب 3 امتیاز به تیم‌های بالای جدول نزدیک شود اما سیاه جامگانِ کاظمی نیز در دو هفته اخیر با یک پیروزی و یک تساوی نشان داده عزم خود را برای بقا در لیگ جزم کرده است.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها