أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۴۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
روزنامه سعودی الشرق الاوسط مدعی شد سپاه پاسداران ایران در دو روز گذشته ده ها تن سلاح برای نیروهای شیعه در عراق ارسال کرده است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه سعودی الشرق الاوسط در خبری مدعی شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به تازگی ده ها تن سلاح برای نیروهای بسیج مردمی و حزب الله لبنان در شهر طوزخورماتو واقع در استان صلاح الدین عراق فرستاده است.
 
پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط امروز در مطلبی کذب مدعی شد: یک منبع امنیتی فاش کرد ایران ده ها تن سلاح و موشک برای شبه نظامیان شیعه "بسیج مردمی" و نیروهای حزب الله که در شهر طوزخورماتو واقع در استان صلاح الدین عراق برای مبارزه با نیروهای کرد حضور دارند، فرستاده است.
 
این روزنامه در ادامه ادعاهای خود، بدون اشاره به نام منبع مورد نظر افزود: این منبع در خصوص جزئیات این عملیات در گفتگو با الشرق الاوسط اعلام کرد سپاه پاسداران ایران در هماهنگی با طرف های رسمی دولت عراق و شبه نظامیان بسیج مردمی، در دو شب گذشته 7 کامیون حامل ده ها تن تجهیزات سبک و سنگین از مرز مهران وارد سرزمین های عراق در شهر کوت عراق کرد. بیشتر این کامیون ها حامل آر پی جی، خمپاره، بمب های انفجاری، گلوله های توپخانه ای، مهمات تانک ، موشک انداز علاوه بر  مقداری تجهیزات مخصوص مسلسل و تفنگ بود.
 
الشرق الاوسط همچنین مدعی شد: این هفت کامیون به محض ورود به عراق از طریق منطقه سلیمان بیک در جنوب استان صلاح الدین که در کنترل شبه نظامیان شیعه قرار دارد به سمت شهر طوزخورماتو حرکت کردند و در اختیار نیروهای بسیج مردمی و حزب الله قرار گرفتند.
 
در هفته های اخیر، رسانه های وابسته به رژیم آل سعود حملات هماهنگ و پردامنه ای را بر ضد جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها