أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۴۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مهاجم سابق استقلال گفت: «با این تجربه‌ای که برهانی دارد می‌تواند در تیمی دیگر موفق شود و شاید دوباره فرصتی برای او پیش بیاید که به روزهای اوج برگردد.»
به گزارش پایگاه 598، برهانی روزهای خوبی را در استقلال پشت سر نمی گذارد. او پیش از دربی 82 یا در فهرست استقلال قرار نمی گرفت و یا اگر هم قرار می گرفت شانسی برای بازی کردن نخواهد داشت.

 

برای بازی با استقلال خوزستان هم که پرویز مظلومی اصلا برهانی را به اهواز نبرد تا او از پای تلویزیون شاهد بازی تیمش باشد.

 

پس از فشارهایی که تعدادی از هواداران استقلال به پرویز مظلومی آوردند وی برای دربی در ترکیب قرار گرفت ولی با یک نمایش ضیعف اوضاع برایش بدتر از پیش شد.

 

در چنین شرایطی علی موسوی مهاجم سابق استقلال توصیه ویژه ای برای آرش دارد. موسوی گفت: «برهانی دوست من است. توصیه‌ام این است که در این شرایط تیمش را عوض کند. با این تجربه‌ای که دارد می‌تواند در تیمی دیگر موفق شود و شاید دوباره فرصتی برای او پیش بیاید که به روزهای اوج برگردد. با شرایطی که در استقلال دارد از فوتبال پرت می‌شود و شأن او حفظ نخواهد شد. باز هم می‌گویم به برهانی توصیه می‌کنم از استقلال برود.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها