أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۵۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
هواداران العربی قطر پس از حذف شدن تیم شان در رقابت‌های جام امیر قطر خواستار اخراج سرمربی تیم شدند و خرید نکونام را شکست خورده قلمدادکردند.
به گزارش پایگاه 598، تیم العربی قطر شب گذشته به همراه دژاگه و نکونام در مرحله سوم رقابت‌های جام امیر قطر به مصاف الخریطیات رفت. این دیدار پر افت و خیز در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالنی العربی با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد تا این شکست العربی را در این فصل ناکام بگذارد.

روزنامه الرایه قطر خبر داد: در نتیجه این شکست هواداران العربی خشمگین شدند و خواستار اخراج جیان‌فرانکو زولا بازیکن اسبق چلسی و مربی تیم شدند.

این نشریه قطری در ادامه نوشت: قرارداد زولا تا پایان فصل آینده است و برای برکناری او باید باشگاه تصمیم بگیرد. به احتمال زیاد در چند روز آینده او اخراج خواهد شد.

این نشریه قطری به انتقاد شدید از خریدهای جدید العربی پرداخت و نوشت: هر دو خرید زولا که در زمستان انجام داد محکوم به شکست است زیرا او رود فانی فرانسوی و دوترا برزیلی را کنار گذاشت و به جای آنها آلن سوزا برزیلی و جواد نکونام ایرانی را آورد. اما هر دو آنها نتواسنتد بهتر از آن دو باشند. نکونام هیچ چیزی اضافی را برای العربی انجام نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها