يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۵۳۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
بازیکن دانمارکی سویا در دقیقه 70 بازی مقابل شاختار در چارچوب لیگ اورپا از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد.

به گزارش پایگاه 598، مایکل کرون‌دلی بازیکن دانمارکی سویا که در دقیقه 59 بازی مقابل شاختار دونتسک در نیمه نهایی لیگ اروپا به بازی آمد در دقیقه 70 روی صحنه‌ای که با بازیکن حریف در حال کورس بود به یکباره از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد.

کرون‌دلی هافبک سویا با فاکودو فریرا در میانه میدان در حال کورس بود که با برخورد جزیی که با حریف داشت به یک باره استخوان زانویش از حالت طبیعی خارج شد و با درد زیادی روی زمین افتاد.

بلافاصله بعد از واکنش بازیکنان میدان به مصدومیت کرون دلی کادر پزشکی وارد میدان شدند و در طول مدت 12 دقیقه پس از انجام مداولی ابتدایی وی با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

بازیکن 33 ساله دانمارکی سال گذشته از سلتاویگو به سویا پیوسته بود.

تصاویر زیربخشی از صحنه مصدومیت شدید کرون‌دلی را نشان می‌دهد:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها