کد خبر: ۳۷۳۵۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
نتایج رسمی شمارش آرا/
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی از مشارکت 55 درصدی مردم در حوزه انتخابیه مرند و جلفا خبر داد و گفت: محمد حسن‌نژاد با 60 هزار و 55 رای به بهارستان راه یافت.
به گزارش پایگاه 598، تقی کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: مردم شهرستان مرند در مرحله دوم انتخابات مشارکتی 55 درصدی را رقم زدند.

وی با اشاره به آرا به دست آمده افزود: 121 هزار و 580 تعدادکل آرای ماخوذه که از این تعداد، 119 هزار و 420 رای صحیح و آرا باطله 2 هزار و 160 رای است.

کرمی گفت: از این آرا به دست آمده، محمد حسن نژاد با کسب آرا 60 هزار و 55 رای نفر اول و به بهارستان راه یافت و منتخب مردم شد و کریم شافعی با کسب آرا 59 هزار و 365 رای نتوانست به مجلس راه یابد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اعلام اینکه هیچ گونه تخلف محرز وجود نداشته بیان کرد: خوشبختانه با همکاری عوامل اجرایی و نیروهای انتظامی و امنیتی و مردم آگاه شهرستان هیچ گونه مورد خاصی وجود نداشته است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرند ضمن تبریک به آقای محمد حسن‌نژاد منتخب مردم عنوان داشت: امیدوارم نماینده منتخب مردم شهرستان در جهت توسعه و اعتلا شهرستان قدم بردارد.

وی بیان داشت: مشارکت مردم در انتخابات 55 درصدی بوده  که این مشارکت در مرحله دوم یک امر طبیعی است.

براساس این گزارش، محمد حسن‌نژاد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت مستقل وارد عرصه رقابت شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها