أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۶۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
انهدام مواضع داعش در غرب عراق و کشته و زخمی شدن صدها نفر در انفجار منازلی که از سوی تکفیری ها بمبگذاری شده بودند از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، صادق الحسینی رئیس کمیته امنیتی استان دیالی تاکید کرد: نیروهای واکنش سریع که از بغداد آمده اند در بعقوبه مستقر شده اند.

وی افزود: در رسانه ها درباره اوضاع دیالی اغراق شده است زیرا اوضاع با ثبات است و جای نگرانی وجود  ندارد.رسانه ها باید دقت لازم را به کار بندند.

علی داود الدلیمی رئیس شورای منطقه الخالدیه عراق اعلام کرد: بالگردهای ارتش عراق مراکز وابسته به داعش را در منطقه الجزیره و مناطق اطراف آن در شرق الرمادی هدف قرار دادند که بر اثر آنها دهها داعشی از جمله تعدادی از سرکرده ها به هلاکت رسیدند.در این حملات ادوات داعش منهدم شد.

وی افزود: هدف از این حملات هوایی گرفتن ابتکار عمل از آنها برای اقدامات انتحاری علیه نیروهای عراقی در شرق الرمادی است.

سرهنگ جمعه فزع الجمیلی از فرماندهان نیروهای مردمی عراق گفت: نیروهای عراقی در عملیات ضد داعش در منطقه الصبیحات از توابع الکرمه شماری از تروریست ها را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند که در میان آنها یک سرکرده به چشم می خورد.

خضیر الراشد عضو شورای ناحیه العامریه در جنوب فلوجه از کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ غیر نظامی در انفجار منازل بمبگذاری شده در شهر الرمادی خبر داد و افزود: انفجار منازل بمبگذاری شده و بمب های کارگذاشته شده از زمان ورود آوارگان به مناطق مسکونی خود در الرمادی و اطراف آن یعنی از یکم ژانویه تا ۲۵ آوریل شماری زیادی کشته و زخمی برجای گذاشته است.

وی افزود: تعداد کشته شدگان ۶۰ و تعدادی زخمی شدگان ۱۴۲ نفر است.این بر اساس آمار اداره بهداشت الانبار است.

یک منبع وابسته به پلیس عراق اعلام کرد: بر اثر انفجار بمب در بازاری در منطقه العبیدی بغداد یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.بر اثر انفجار بمب در نزدیکی بازار ماهی فروشان در منطقه التاجی در شمال بغداد یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

منابع وابسته به نیروهای مردمی از انهدام مواضع داعش در روستای بشیر در استان کرکوک و وارد کردن ضربات مهلک به تکفیری ها خبر دادند.

در  کرمه فلوجه منابع وابسته به نیروهای مردمی از عملیات گسترده نیروهای مردمی و امنیتی عراق برای آزاد سازی مناطق جدید دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها