أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۳۶۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس کمیته فوتسال به یک تیم لیگ برتری در شهرستان پیشنهاد داده است تا برای تیمداری به تهران بیایند؛ این در شرایطی است که هنوز برنامه لیگ برتر مشخص نیست و باشگاه‌ها و تیم ملی سردرگم هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: مسئولان تیم فوتسال یاسین پیشرو هنوز با مدیران فوتسالی استان قم برای تیمداری در فصل پیش روی لیگ برتر به توافق نرسیده‌اند و اختلافات طرفین برای تیمداری همچنان پابرجاست. این مشکلات تا جایی پیش رفته که حتی مسئولان یاسین پیشرو اعلام کرده‌اند دیگر قصد تیمداری در قم را ندارند و قید این کار را زده‌اند.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال که در جریان این مشکلات قرار دارد، راه حال جدیدی را پیش پای مسئولان یاسین پیشرو قرار داده و اصرار دارد که آنها پیشنهادش را عملی کنند. افتخاری که یکی از مدافعان فوتسال تهران در سالهای گذشته بوده است، از تیم یاسین پیشرو خواسته است با خرید امتیاز یک تیم تهرانی، تیمداری خود را از قم به پایتخت منتقل کنند.

افتخاری که در دو، سه سال گذشته دل خوشی از مشکلات تیم میثاق تهران نداشته است، از یاسینی‌ها خواسته تا امتیاز این تیم را بخرند و این تیم را بیشتر از سالهای قبل تقویت کنند. افتخاری گلایه و انتقاداتش از تیم میثاق را در دو فصل گذشته بارها به مدیر این باشگاه منتقل کرده و حتی سال گذشته در جریان مراسم قرعه کشی لیگ از وی خواست برای حل مسائل مالی فکری بکند. با این حال مشکلات میثاق هنوز هم پابرجاست و به نظر می‌رسد در صورتی که این تیم واگذار نشود، امسال همانند سالهای قبل در «دقیقه ۹۰» تیم را روانه لیگ کند.

در شرایطی که کمیته فوتسال هنوز از برنامه ریزی برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر عاجز بوده و تیم‌های باشگاهی و تیم ملی دوران سردرگمی را سپری می‌کنند، پیشنهاد رئیس این کمیته برای انتقال امتیاز یک تیم از شهرستان به تهران می‌تواند جالب توجه و البته عجیب باشد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها