أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۷۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
علاقه ابراهیمی به لژیونر شدن؛
پافشاری باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با هافبک مازندرانی هنوز ثمربخش نبوده و وی هنوز راضی به تمدید قرارداد نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازاسپورت تی وی، استقلالی ها بعد از آنکه قرارداد سید مهدی رحمتی را برای مدت سه فصل تمدید کردند، اصرار داشتند تا قرارداد امید ابراهیمی را هم تمدید کنند. اما این هافبک کم حرف که بی گمان می توان او را بهترین بازیکن استقلال در دو فصل گذشته دانست، هنوز تن به تمدید قرارداد با آبی پوشان نداده است.

 

در این خصوص شنیده می شود که یک باشگاه قطری که البته نامش هنوز فاش نشده، پیشنهادی بسیار چشمگیر به ابراهیمی برای فصل آینده داده و از آنجایی که این بازیکن دوست دارد فصل آینده لژیونر شود، هنوز با استقلال حتی پای میز مذاکره هم ننشسته چه رسد به این که قراردادش را با این تیم تمدید کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها