يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۷۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
مقام دولت‌ آلمان:
یورگن هادت گفت: سفر آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به ایران غیر معمول است مگر این‌که این کشور بر موشک‌هایش برچسب «درود و تهنیت به اسرائیل» را نصب نماید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «یورگن هادت» از مقام‌های دولت آلمان و  هماهنگ کننده امور مرتبط با کشورهای اقیانوس اطلس این کشور در سخنانی پیرامون سفر احتمالی صدراعظم آلمان به ایران و احتیاط برلین در روابط تجاری با ایران گفت: «سفر "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان به ایران غیر معمول است مگر این‌که این کشور بر موشک‌هایش برچسب  "درود و تهنیت به  اسرائیل" را نصب نماید.»

به نوشته وبگاه خبری شبکه «دویچه وله آلمان» وی در ادامه گفت: «اگر رییس جمهور ایران از فرصت سفر به آلمان استفاده کرده و به طور رسمی حق موجودیت اسرائیل را تصدیق نماید، آنگاه این امر محقق می‌شود. کاملا روشن است که احتمال داد و ستد خوب وجود دارد اما روابط دوجانبه در میان مدت سفت و سخت باقی خواهند ماند.»

بر اساس این گزارش، قرار است «زیگمار گابریل» وزیر اقتصاد آلمان در دوشنبه در راس هیئتی متشکل از 150 نماینده تجاری وارد تهران شود.

سخنگوی گابریل در این باره گفت: «ما شرایط بالقوه برای روابط نزدیکتر با ایران به ویژه در حوزه مهندسی مکانیک یا انرژی تجدیدپذیر را مشاهده می‌کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها