أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۷۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
طرفداران "مقتدی صدر" رئیس جریان الصدر عراق، با شکستن تدابیر امنیتی وارد منطقه سبز و پارلمان شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، دهها هزار نفر از طرفداران مقتدی صدر که به ترکیب کابینه عراق معترض بودند و از پیش از ظهر امروز (شنبه) در پشت ورودی منطقه سبز عراق تجمع کرده و شعار می‌دادند، برای دقایقی وارد پارلمان این کشور شدند.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، دقایقی پیش معترضان با شکستن دیوار امنیتی مقابل منطقه سبز، وارد این منطقه شدند و سپس دهها تن از آن‌ها خود را به داخل پارلمان عراق رساندند. به گفته منابع خبری عراقی، کسانی که داخل پارلمان شده‌اند گفته‌اند در مقابل دفتر هیأت رئیسه تحصن خواهند کرد.

منطقه سبز بغداد، منطقه‌ای است که وزارتخانه‌ها، مراکز دولتی، پارلمان و سفارتخانه‌ها در آن واقع شده و تدابیر شدید امنیتی در آن رعایت می‌شود.

دقایقی پس از ورود معترضین به پارلمان، به درخواست مقتدی صدر، مردم پارلمان را ترک کردند.

 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
بدبختها به جای اشغال باید متحد و داعش را از بین ببرید البته کار عراق تمام شده دارد تجزیه میشود و کسی کاری هم نمیتواند بکند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها