أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۸۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
عضو هیات رییسه سازمان لیگ اعتقاد دارد علی کفاشیان باید در فوتبال باقی بماند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: امیر عابدینی درباره انتخابات پیش‌روی فدراسیون فوتبال می گوید:‌ خوشبختانه روند طبیعی انتخابات در حال طی شدن و احراز صلاحیت‌ها صورت گرفته است. نگرانی‌هایی بابت برگزاری انتخابات وجود داشت که فدراسیون با وزارت ورزش به توافق رسیده و خوشبختانه همه‌چیز رفع شده است.


ویژگی‌های رییس فدراسیون


او در ادامه خواسته‌هایش از رییس فدراسیون آینده فوتبال را بیان می‌کند: مشکل اصلی که در فدراسیون فوتبال نمود بیشتری خواهد داشت، اقتدار است. فردی که رییس فدراسیون می‌شود باید بتواند حرفش را بزند و در هر شرایطی تصمیمی که مد نظر دارد را اجرایی کند. رییس فدراسیون باید بدون ترس عمل کند و در راستای ترمیم ساختار فوتبال گام بردارد. از سوی دیگر فوتبال ایران بضاعت مالی خوبی ندارد و به همین خاطر نیاز است از کوچکترین فرصت‌ها بهره گرفته و مشکلات فوتبال را کم و کمتر کند.


کفاشیان باید در فوتبال بماند


رییس اسبق فدراسیون فوتبال ضمن بیان اینکه رییس بعدی فدراسیون باید با کفاشیان تعامل داشته باشد، تاکید می‌کند: نکته قابل توجه این است که دو تن از کاندیداهای ریاست فدراسیون اعلام کرده‌اند کفاشیان نایب رییس شان خواهد بود. این مساله بسیار خوب است. حضور کفاشیان درفدراسیون به سود فوتبال است و امیدوارم با او تعامل شود تا فوتبال در مسیر پیشرفت گام بردارد.


نگرانی بابت سازمان لیگ


عابدینی در ادامه اظهار می‌کند: خیلی نگرانی بابت سازمان لیگ در صورت ریاست تاج بر فدراسیون دارند. واقعیت این است که تاج در سازمان لیگ زحمات زیادی کشیده و موضوعات مهمی را جلو برده است. فکر او بر سازمان لیگ مدیریت می‌کند و بی‌تردید در صورتی که او رییس فدراسیون شود، باید همین شیوه ادامه پیدا کند. نفرات شایسته‌ای برای ریاست بر سازمان لیگ وجود دارند.


موضوع دبیرکلی


عابدینی درباره اینکه گفته می‌شود دبیر کل آینده فدراسیون فوتبال خواهد شد،‌می‌گوید: به طور رسمی هیچ‌کدام از کاندیداها با من درباره دبیرکلی صحبتی نکردند اما اگر پیشنهاد شود، این پست را قبول می‌کنم. به طور کلی هر کمکی از دستم برآید برای فدراسیون انجام می‌دهم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها