کد خبر: ۳۷۳۸۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
مردی به خاطر ۳۰۰ هزار تومان دست به خودکشی زد؛
مرد ۴۷ ساله‌ای وقتی به خاطر نداشتن ۳۰۰ هزار تومان در بیمارستان پذیرش نشد، دست به اقدامی هولناک زد.
به گزارش پایگاه 598، همشهری آنلاین نوشت: مرد ۴۷ ساله درحالی‌که از درد به‌خودش می‌پیچید، راهی بیمارستان دولتی در تهران شد اما وقتی شنید تا زمانی که ۳۰۰هزار تومان به‌حساب بیمارستان واریز نکند، پذیرش نخواهد شد، دست به اقدامی هولناک زد.

این مرد از طبقه سوم بیمارستان خود را به پایین پرت کرد و به کما رفت.

برادرش با گریه می‌گوید: به‌خاطر 300هزار تومان، کاری کردند که برادرم چنین تصمیمی بگیرد. او متاهل است و 2بچه زیر 10سال دارد. حالا می‌گویند که او در کماست.

این حادثه افراد حاضر در این بیمارستان دولتی را شوکه کرد. برادر مرد میانسال ماجرای حادثه را اینطور توضیح می‌دهد: برادرم علی شفیعی نام دارد و در بویین‌زهرا زندگی می‌کند و راننده نیسان است. او حوالی ظهر جمعه دچار درد شدید شکم شد طوری که از شدت درد به‌خودش می‌پیچید.

2 نفر از آشنایان به کمکش رفتند و او را با ماشین به تهران منتقل کردند تا به بیمارستان... برود. وقتی به بیمارستان رسیدند، برادرم دفترچه‌اش را داد اما گفتند که تاریخ دفترچه گذشته و باید 300هزار تومان پرداخت کند. برادرم گفت که بیمه است و تنها چند روز از تاریخ دفترچه گذشته و آنها می‌توانند از سیستم‌شان استعلام بگیرند.

اما حرف مسئولان پذیرش یکی بود. آنها 300هزار تومان می‌خواستند. نه برادرم و نه همراهانش، پولی نداشتند. در آن زمان من برای رای‌گیری به روستایی دورافتاده رفته بودم و امکان این را نداشتم که این پول را کارت به کارت کنم. با خواهرم تماس گرفتند و او گفت که خودش را می‌رساند و پول را واریز می‌کند. اما با این حال برادرم هر چه اصرار کرد که تا رسیدن خواهرم او را پذیرش کنند، قبول نکردند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۱۳:۳۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۳
۲
تجارتی به نام پزشکی
پاسخ
بچه رزمنده 34 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۰
بنام خداسلام علیکم ؛ خداوند مسببین این واقعه راددنیاوآخرت لعنت ومجازات فرماید آمین یارب العالمین التماس دعا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۸
اینجا ایران است و این کارها تمامی ندارد ولی در عوض بیمارستانهای ایران به زخمیهای یمن و لبنان و فلسطین و سوریه با هواپیما از کشورشان می آورند و طبابت میکنند و..... سپس با پرداخت چند صد دلار به زخمی دوباره با عزت برمیگردانند در عوض هموطن ایرانی به جهت نداشتن پول بخیه کشیده میشه و یا با برانکارد در سوز سرمای زمستان بیرون بیمارستان رو برفها گذاشته میشه و یامثل این هم وطن به جهت نداشتن پول پذیرش نمیشه و بیمار خودش را از بالای ساختمان به پایین پرت میکند.. حتما پیرو این اصلاعیه صادر میشه که بیمار حتما دارو مصرف کرده و یا حالت عادی نداشته اشت مسئولین خوش به حالتان . دیگه هیچ چیزی نمیشه گفت جزء شرمندگی
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
دوست عزیز اونهای که این بلارو سر ملت آوردند خیلی اعتقادی به سوریه لبنان و فلسطین نداشتند. دولت افساد طلب شخصا برای پزشکان تعرفه می نوشت.رواج زیرمیزی پزشکان ارمغان آنهاست بنا بود کل نظام سلامت را به بخش خصوصی بدهند و اکنون نیز ادامه دهنده راه اونها هستند و بزودی 30 درصد تعرفه پزشکان را افزایش می دهند ،یارانه را به بخش سلامت دادند این هم نتیجه اش می باشد. هنوز خوب هستیم .وضع از این بدتر هم خواهد شد.بگذار مجلس دهم شروع بکار بکند. به هر طریق باید نارضایتی مردم را فراهم کرد.خیلی زود به حرفم خواهی رسید.
ناشناس
Sweden
۲۲:۴۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
دشمن خدا! زخمی های یمن و لبنان را هم با افتخار باید درمان کنیم و به کوری هر دو چشم تو ریشه این پزشکان بی دین و بی اعتقاد پولکی را هم باید بکنیم.
جواد
France
۱۶:۴۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام چرا بعضا ما مسایل رو داریم قاطی می کنیم واقعا برام سواله چرا؟ یکی برام توضیح بده هرچی تو این مملکت اتفاق میفته سریع فلسطین ویمن وسوریه مطرح میشه.بابا خدا یکم عقل هم داده چرا داریم آکبندش نگه میداریم......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
بهتره تا آخر مطلب رو بخونید بعد زودددددددددددددد قضاوت کنید !!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Sweden
۲۲:۱۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۰
این اتفافات اگر در زمان دولت سابق می افتاد حداقلش به عزل وزیر منجر می شد.
پاسخ
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۱
آدم یاد ماست مالی میفته ناگهان ::: الکی یک نفر رو در بیمارستان اخراج کردند تا قضیه به صورت ماست مالی حل شود در صورتی که رئیس بیمارستان به اون کارمند یا دکتر دستور داده تا وجهی واریز نشود پذیرشی در کار نیست :::::::: ماست مالیزی شون ::::::::::::: ماستولازی سیون ::::::::::::‌ ماست لازیزسیم :::::::::::‌
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۰
اسف بار است!!!!
پاسخ
ریسک ترکمانچای
United States
۱۶:۵۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۱
حسن کلید ساز تحویل بگیره.
پاسخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۰
فقط خدامیدونه که شیوه و لحن برخورد کارکنان چقدر سخیف و تحقیر آمیز بوده که شدت خفت حاصله سبب ساز این اتفاق شده ......
پاسخ
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
واقعا متاسفم خیلی ناراحت شدم کاش که مسئولین به این جور اتفاقات اهمیت بدهند.
پاسخ
راستگو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
بیمارستان میلد مگر به تامین اجتماعی تعلق ندارد. این شخص بیمه شده تامین اجتماعی حتما بوده که به این بیمارستان مراجعه کرده . اگر بیمه شده بوده نباید پولی پرداخت میکرده اول مشخص گردد که بیمه بوده یانه . درصورت بودن بیمارستان باید جوابگو باشد .
پاسخ
يه بنده خدايي كه به روز قيامت اعتقاد داره
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
اينجا ايرانه ديگه حالا اگه اين اتفاق تو آمريكا افتاده بود رسانه ملي ببخشيد ميلي ايران چه مي گفت: صد تا دروغ و دغل مي بافت كه آقا هفتاد درصد مردم آمريكا حتي اين قدر پور ندارند و مجبورند خودشونو پرتاب كنند پايين و
فقر تو آمريكا بيداد مي كنه هشتاد درصد مردم آمريكا نمي تونند برن بيمارستان حتي راننده نيسان ها بيشتر
و از اين جور حرف ها
البته نمي خواهم تقصير رو بندازم گردن بيمارستان بايد مشكل ريشه اي حل بشه
پاسخ
حسین
United States
۰۲:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
واقعیتی که الان تو جامعه ما وجود داره اینه که انسانیت مرده. مخصوصا تو جامعه پزشکان که خیلیا شون دارن تجارت میکنن به جای طبابت.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها