يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۸۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
دروازه بان پرسپولیس همچنان از عملکردش در بازی با نفت راضی نیست و قصد دارد خودش را جریمه کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، سوشا مکانی پس از بازی با نفت مورد انتقاد قرار گرفت و خودش نیز به نزدیکانش اعلام کرد که از عملکردش راضی نیست.

وی به قرمزها اعلام کرد که عملکرد نه چندان خوبش را قبول دارد و سعی می کند در دو بازی آینده با ارائه عملکرد بهتر، این روز تلخ را فراموش کند.

سوشا اما شبی که به نفت باختند به یکی از نزدیکانش اعلام کرد که می خواهد خودش را جریمه کند و برنامه اش این است که بخشی از مبلغ قراردادش را به یک کار خیر اختصاص دهد.

البته باید دید وی از روی عصبانیت چنین حرفی زده یا اینکه قصد دارد از بخشی از مبلغ قراردادش بگذرد و با یک تیر دو نشان بزند؛ هم جریمه شود و هم کار خیری انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها