أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۹۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، محسن کریمی به تمرینات استقلال بازگشته تا پرویز مظلومی به بازی‌های آینده امیدوار شود. به خصوص اینکه کریمی جزو بازیکنان موثر استقلال در این فصل بوده و در ترکیب این تیم درخشیده. کریمی که قبل از شهرآورد آسیب دید و بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد، از یک هفته قبل به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده تا شاید بتواند در دو بازی پایانی این تیم را در لیگ برتر و البته فینال جام حذفی همراهی کند. کریمی مقابل سایپا هم می‌توانست بازی کند اما کادر فنی استقلال ریسک نکرد تا بال چپ سرعتی‌اش را برای دو بازی پایانی مقابل تراکتورسازی و صبا حفظ کند. استقلال در غیاب محسن کریمی در پست او با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرد. به خصوص در شهرآورد که خلأ این بازیکن سرعتی بارها به چشم آمد و رامین رضاییان توانست بارها نفوذ کند و برای دروازه استقلال خطرساز شود.

 

بازگشت محسن کریمی خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران استقلال است. کریمی می‌تواند اسلحه پنهان مظلومی در دو بازی آینده باشد. او با سرعت بالا و استارت‌های تماشایی خود قادر است هر مدافعی را آزار بدهد. شاید بازگشت او که این روزها در بهترین شرایط بدنی نیز قرار دارد بتواند مشکل استقلال را در بال چپ برطرف کند. مشکلی که در چند بازی قبل پا برجا بوده و به نظر با بازگشت کریمی برطرف خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها