يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۹۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدافع اسبق استقلال درخصوص شرایط این تیم با ما هم‌صحبت شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی؛ مسعود غفوري‌هاي‌اصل پاسخگوی سوالات ما شد: 


* استقلال دوباره توانست صدرنشين ليگ برتر شود. نظر شما در اين خصوص چيست؟
استقلال فصل را خوب شروع كرد اما در اوايل نيم‌فصل دوم دچار مشكلات مالي و حاشيه‌اي شد و افت كرد. باخت در دربي شوك مثبتي بود كه باعث شد آبي‌پوشان به خودشان بيايند و حالا هم دوباره به صدر جدول برگشته‌اند.

* فكر مي‌كنيد مظلومي بتواند در اين دو بازي هم موفق باشد؟
دعا مي‌كنم كه بتواند. مظلومي يك استقلالي قديمي است و از تجربه كافي در اين شرايط خاص برخوردار است.

* چرا پرسپوليس دچار اين وضعيت عجيب شد؟
پرسپوليسي‌ها از ته جدول بالا آمدند و با روحيه بودند دربي را هم كه بردند، به نوعي دچار غرور كاذب شدند. در بازي با نفت معلوم بود كه مغرورانه بازي مي‌كنند حالا هم جمع و جور كردن چنين تيمي كه دچار بحران شده، خيلي سخت است.

* با اين حال هر سه تيم بالاي جدول 51 امتيازي هستند و شانس قهرماني دارند.
 بله اما من ابتدا شانس استقلال تهران را بيشتر از ساير تيم‌ها مي‌دانم و سپس شانس استقلال خوزستان را و پرسپوليس كار دشواري درپيش دارد.

* پس از برد نفت مقابل پرسپوليس، منصوريان محبوب‌ترين مهره آبي‌ها شد. آيا در بازي تراكتورسازي و استقلال قلعه‌نويي هم دوست دارد استقلال برنده شود؟
هرگز. قلعه‌نويي شرافت كاري خود را نمي‌فروشد. هواداران نبايد توقع داشته باشند كه تراكتورسازي به استقلال ببازد. قلعه‌نويي متعهد به تراكتورسازي است و با تيمش سهميه آسيا مي‌خواهد لذا تراكتور با هدايت قلعه‌نويي فوتبال جوانمردانه‌اي را ارائه خواهد كرد چون اين ذات فوتبال قلعه‌نويي است.

* و حضور استقلال در فينال جام حذفي؟
چون بازي در خوزستان انجام مي‌شود چربش استقلال به سمت قهرماني بيشتر است. اگرچه فوتبال قابل پيش‌بيني نيست اما استقلال بايد در هر دو جام به موفقيت برسد و سال خوبي را براي خودش رقم بزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها