يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۹۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، روزهای پرحاشیه برای کاپیتان سپاهان اصفهان تمامی ندارد.
به گزارش بانک ورزش؛ در پي اتفاقاتي كه پيرامون سپاهان در روزها و هفته‌هاي اخير بعد از كناره‌‌گيري ايگور استيماچ رخ داد بسياري اعتقاد داشتند محرم نويدكيا نقش غير قابل انكاري داشته به خصوص كه كاپيتان پرحاشيه اين فصل زردپوشان از سوي هيأت‌مديره حكم مشاور فني و عضور كميته فني را نيز دعوت كرده است.

همين موضوع بر شايعات دامن زده بود كه محرم با هماهنگي هيأت‌مديره در حال برنامه‌ريزي براي فصل آتي است اما نزديكان اين بازيكن و همچنين باشگاه سپاهان نه تنها اين اخبار را تكذيب كردند بلكه مدعي شدند نويدكيا از روزي كه در جلسه فني بازي با استقلال با هم‌تيمي‌هايش خداحافظي و اردو را ترك كرد به صورت كامل با سپاهان قطع رابطه كرده است و از آن روز به اين طرف هيچ‌كس در اصفهان اطلاعي از او ندارد.

حتي بعد از بركنار شدن استيماچ هم وقتي مديران عاليرتبه باشگاه درخواست نشستي با اين چهره را كرده بودند نويدكيا زير بار جلسه نرفت و سپاهاني‌ها نتوانستند با او صحبتي داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها