کد خبر: ۳۷۳۹۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
خسروی؛
کارشناس داوری کشورمان گفت: امیدوارم چیدمان داوری در دو هفته آینده به خوبی صورت بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، علی خسروی درباره شرایط داوری در لیگ پانزدهم اظهار داشت: داوری خیلی خوب بود و البته هیچ تفاوتی با سالهای گذشته نداشت. داوران کشورمان قضاوت های خوبی داشتند و به آنها نمره 15 می دهم.

 

وی درباره اشتباهات داوری در دو هفته گذشته عنوان کرد: اشتباهات همان طور که می دانید به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس بود. این موضوع را در برنامه شب های فوتبال کارشناسی کردم و پس از آن یکی از کارمندان داوری در استان خارج از تهران با من تماس گرفت و گفت من اگر بخواهم با 100 میلیون تو را در رسانه ها خراب می کنم اما من پس از آن روز، شنبه با اصفهانیان صحبت کردم و اسم آن داور را به اصفهانیان گفتم که اگر بخواهد باید نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند و وی را مجازات کنند.

 

خسروی درباره اختلاف با مسعود مرادی گفت: ایشان به زندگی خصوصی من وارد شدند و اگر من بخواهم در زندگی شخصی آنها وارد شوم مرادی باید از کشور خارج شود. من پس از برنامه 90 اظهاراتی را کردم مبنی بر اینکه آقای فردوسی پور نظرات خود را به مسعود مرادی القا می کرد اما هیچ وقت به زندگی شخصی او وارد نشدم. اگر بخواهم روند مرادی را ادامه دهم وی باید از کشور خارج شود.

 

سخنگوی کانون داوران در پایان بیان داشت: امیدوارم چیدمان داوری در دو هفته آینده به خوبی صورت بگیرد. حداقل دپارتمان و کمیته داوران از 10 نفر کمک بگیرند. نه اینکه یک کارمند داوران را چیده و عنایت آنها را تایید کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها