امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۳۹۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
نظری جویباری در اینستاگرامش منتشر کرد؛
معاون سابق باشگاه استقلال اعلام کرد: «اگر با جوسازی و شلوغ کاری منتظر فرصت دیگر هستید باید استقلال را از ادامه لیگ منصرف کنید تا شاید اتفاقی افتاد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، علی نظری جویباری در واکنش به اعتراضات گسترده پرسپولیسی ها برای داوری های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال مطلبی را در صفحه اجتماعی خود خطاب به مسئولان سازمان لیگ منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 

«جناب آقای مهندس تاج ریاست محترم سازمان لیگ

 

جناب آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران

 

جناب آقای عنایت رئیس دپارتمان کمیته داوران

 

فقط دو هفته از داوری جنجالی شهرآورد پایتخت گذشته و ناعادلانه ترین قضاوت کل لیگ برتر به استقلال تحمیل شد. هیچ صندلی در ورزشگاه نشکسته و هیچ اتوبوسی از شرکت واحد خسارت ندیده و مظلومانه شکستی که حق ما نبود را پذیرا شدیم.

 

اما امروز با یک شکست صدرنشینی موقت دو هفته‌ای را از دست دادند و زمین و زمان را به هم دوختند، از مسئولان گرفته تا کارشناسان فریاد وامصیبتا سر دادند....

 

اگر ضعف داوری عمدی باشد که نیست، پس جواب میلیون‌ها هوادار استقلالی بافرهنگ را چه کسی باید بدهد. اگر با جوسازی و شلوغ کاری منتظر فرصت دیگر هستید باید استقلال را از ادامه لیگ منصرف کنید تا شاید اتفاقی افتاد.»

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها